אי וודאות כלכלית ושינויים בעולם הצעצועים לילדים הובילו לצמיחה משמעותית

קנו לילדיכם מתנה לחג!

על אי וודאות כלכלית ושינויים בעולם הצעצועים לילדים אשר הובילו לצמיחה משמעותית בהיצע ובמכירות בכל הקטגוריות

שנת הקורונה הביאה את משווקי הצעצועים הגדולים בארץ, ביניהם חברת "מאטל" משווקת מותגי "ברבי" ו"הוט ווילס" ו"צעצועי אילנית" משווקת מותגי "לגו" ו-"LOL", להתנהל בסביבת אי וודאות כלכלית רוויה בסיכונים. שניה לפני שאתם רוכשים מתנות חג לילדיכם תשמעו מה הרווחתם

שנת הקורונה הביאה את משווקי הצעצועים הגדולים בארץ, ביניהם חברת "מאטל" משווקת מותגי "ברבי" ו"הוט ווילס" ו"צעצועי אילנית" משווקת מותגי "לגו" ו-"LOL" להתנהל בסביבת אי וודאות כלכלית רוויה בסיכונים, אך בזכות שינויי שוק, צמיחת הרכישות המקוונות ולקיחת סיכונים מושכלים, הובילה לצמיחה משמעותית בכל הקטגוריות ומוכנות לקראת חגי תשרי – אז קנו לילדיכם מתנה לחג.

חברת efn משווקת מותגי "מאטל" בישראל, מחזירה לארץ את להיט הצעצועים המצליח בארה"ב "הוט ווילס", אחרי שנתיים שהמותג לא היה קיים בארץ.

נועם וייסברג מנכ"ל שותף efn משווקת מותגי מאטל בישראל: "מתחילת הקורונה, אנו עדים לצמיחה של הזמנות ברמה חודשית של צעצועים ממאטל העולמית בכל המותגים ביניהם "ברבי" ו"הוט ווילס". הביקוש למותגים רק הולך ומתעצם ולעיתים הדרישה עולה על היכולת לעמוד בביקוש ובאספקת המוצרים. הכנסות מאטל העולמית זינקו ב40% בהשוואה לתקופה אשתקד ונערכנו לקראת חגי תשרי עם מגוון רחב של מוצרים בכל רשתות הצעצועים".

אייל כרמי, מנכ"ל אילנית שיווק צעצועים מוסר: "חברת אילנית הגדילה לקראת החגים הקרבים את תמהיל ההיצע של הצעצועים. הדבר מתבטא בכמויות במגוון רחב יותר של הלהיטים: לגו, לול, סילבניאן פמלי, מותג צעצועי העץ של ויגה כולל השקת מותגים חדשים. שוק הצעצועים, בדומה לכלל שוק הסחר, סובל מעליות מחירי חומרי הגלם, הייצור ועלייה ומחסור בהובלה ימית. מהסיבה הזאת, ישנם ספקים אשר נאלצו להקטין את הייבוא מהטעמים של כדאיות כלכלית וכן מהטעמים של חוסר יכולת לקבל את הסחורה בזמן. למרות הנתונים הללו, חברת אילנית הגדילה את מגוון מוצריה בכל אחד ואחד מהמותגים שהיא משווקת בשל העבודה שאנו מאמינים בשוק הצעצועים ובביקושים ורואים שבתקופה הזו יש ביקושים של המוצרים ומעוניינים לייצר רצף של זמינות סחורה ורמת שירות ללקוחותינו העסקיים והפרטיים".