הכירו את Mistake, בובה מקסימה שתזכיר לכם שמותר וטבעי לעשות טעויות

עם כל איבר בצבע שונה, רגל קצרה יותר מהשנייה ועם זנב וקרניים:

הכירו את Mistake, בובה מקסימה שתזכיר לכם שמותר וטבעי לעשות טעויות

 

א.ר.ם, המרכז הרב-תחומי לרפואת א.א.ג, אימץ את Mistake באופן רשמי והחליט לייבא אותה לארץ

בין מגוון הצעצועים שיש בכל בית ניתן למצוא גם את הבובות המסווגות תחת הקטגוריה "בובות פרווה". לרוב מדובר בחיה כמו דוב, כלב או חתול, אך מה קורה כשלבובה אחת יש אנטנות שכל אחת מהן בצבע שונה, אורך הרגליים שלה לא אחיד, בכל יד יש מספר שונה של אצבעות והצבעים והמרקמים שלה אינם תואמים?

הכירו את הבובה מיס Mistake, שכשמה כן היא – טעות אחת גדולה. היא אמנם לא מושלמת, אבל בהחלט מתוקה. הבובה נוצרה עבור ילדים ואלו הצעירים בנפשם, ובאה במטרה להזכיר לנו שמותר לטעות ועלינו לקבל את הטעויות שלנו.

הבובה "טעות" נוצרה על ידי מיירה אזנזה, אומנית ובובנאית, אליה חברה חגית סגל אשת עסקים ישראלית המגיעה מתחום החינוך והעיצוב שגרה באוסטין טקסס. את ההשראה להכנת הבובה נתנה קרן, בתה בת ה-10 של מיירה, שנהגה לקרוע את הציורים שהיא ציירה כי הם "טעות מטופשת". מיירה רצתה לעזור לקרן ויצרה את הבובה ״טעות״. היא קיוותה שהבובה תלמד את קרן להעריך את הטעויות שלה, ולהבין שהן חלק חשוב בתהליך הלמידה. כיום הבובה משווקת בתפוצה רחבה ומסייעת לילדים רבים בזמן מאוד קצר, על ידי הפצת גישה חיובית לטעויות וזאת באמצעות ניוזלטר חודשי ואתר המקדם תכנים בנושאים מגוונים הקשורים לתחומי חיים נרחבים ומותאמים לילדים, הורים, מטפלים, אנשי חינוך ועוד.

בובה חדשה

היבואן הבלעדי בארץ לבובה הוא א.ר.ם, המרכז הרפואי הרב-תחומי לרפואת א.א.ג, אסותא רמת החייל. כארגון שמטפל בבני אדם, אחד הערכים החשובים לא.ר.ם הוא ההתבוננות, הבדיקה וההכרה בטעויות. כאנשי מקצוע רואים בא.ר.ם אחריות לבחון שוב ושוב את החלטותיהם, וכשמזהים טעויות – להודות וללמוד מהן.

הבובה "טעות" היא בובת פרווה העשויה בד נעים, בגודל 50 ס"מ. היא מגיעה ארוזה בתוך תיק בד ייחודי שיצרו במיוחד עבורה בא.ר.ם. הבובה מאושרת על ידי מכון התקנים הישראלי וניתן לרכוש אותה בעלות של 150 ₪. המחיר כולל מנוי של חצי שנה לניוזלטר חודשי, מבית היוצר של Mistake הכולל תכנים הפונים לילדים, הורים ומטפלים. כל ניוזלטר מתמקד בנושא מסויים מכלל תחומי החיים וכולל מידע וטיפים להורים, סיפור מקורי לילדים, מערכי שיעור למורים, ראיונות עם אנשי מקצוע ומומחים בתחום, המלצות על ספרים, ראיונות עם סופרים, פעילויות לכל המשפחה ועוד.

להזמנת הבובה ניתן ליצור קשר בטלפון – 03-7645381, או במייל: shanys@assuta.co.il

קרדיט צילום:   Playmagine LLC