בייביסיטר, מותג החיתולים משיק: חיתולי ניו בורן לרך הנולד

 

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח בישראל* משיק: חיתולי ניו בורן לרך הנולד, במידות 1 ו -2,

הסופגים יותר מהאגיס ומפמפרס** 

וגם מותאמים לעורו הרגיש של התינוק*** 

חיתולי בייביסיטר החדשים נותנים מענה מיטבי לצרכיו של הרך הנולד ומעניקים ביטחון מלא גם להורים: ספיגה מנצחת, נבדקו דרמטולוגית בפיקוח רופא עור, היפואלרגניים ובעלי סמן רטיבות. מידה 1 כוללת פתח קדמי לאזור הטבור

 

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, זו השנה השלישית ברציפות* והמשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק חיתול חדש לרך הנולד במידות 1 ו-2, המותאם לחודשים הראשונים של התינוק. לאחר תהליך פיתוח ארוך ומוקפד, בו לקחו חלק הורים רבים והכל בכדי להעניק חיתול שיענה על הצרכים והדרישות של הורה מחתל בישראל, נולד החיתול החדש, שמציע להורים מחתלים מוצר מעולה במחיר נגיש.

סופג יותר מהמתחרים המובילים**

חיתול הניו בורן החדש, כמו כל סדרת חיתולי בייביסיטר, הינו בעל ספיגה מוגברת ונמצא כי הוא סופג כ- 30% יותר מהמתחרים המובילים האגיס ופמפרס**, פרמטר חשוב בבחירת החיתול. כמו כן, החיתול בעל שכבה נושמת באמצעות Air Flow Technology™, להגנה על עורו העדין של התינוק. עוד מאפיין חשוב הוא שהחיתול נבדק דרמטולוגית לעור רגיש וכהיפואלרגני בפיקוח רופא עור***. 

 

הגנה מקסימלית לעור התינוק 

החיתול החדש רך וגמיש ובעל עיצוב ייחודי, עם סגירה גמישה לעיטוף מושלם והתאמה מיטבית לגוף התינוק. בעל סמן רטיבות המאפשר לדעת מתי נדרשת החלפת חיתול ופתח קדמי לאזור הטבור (רק במידה 1), המונע מגע של החיתול עם גדם חבל הטבור. פרמטרים חשובים אלו, מעניקים הגנה מקסימלית וטובה לעור התינוק בחודשי חייו הראשונים!

 

75% מההורים העדיפו אותו על פני האגיס בסקר שערכה החברה, נמצא בין השאר, כי 75% מההורים שהתנסו בחיתול החדש, העדיפו אותו על האגיס . עוד נמצא כי כ-75% ממשתתפי המחקר העניקו ציון 'מצויין' לפרמטר רכות החיתול ו-100% מהם השיבו כי החיתול נעים למגע.

יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי "בפיתוח החיתול החדש של בייביסיטר, כמו בכל מוצרינו, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים של הצרכנים שלנו, כדי להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר. בזכות חיתול מצוין שעושה את העבודה, המותג בייביסיטר שעשה מהפכה בשוק וצומח יותר מכולם כבר 3 שנים ברציפות*, מנתב כעת את ההצלחה גם למידות הקטנות 1 ו-2. היה לנו חשוב לחדד ולדייק את הדרישות ואני גאה לומר, כי הצלחנו להגיע לתוצאה מצוינת, המהווה קפיצת מדרגה עבור ההורים בישראל. החיתול החדש שלנו, נותן מענה לכל מה שהורים מחפשים בחיתול לתינוק שלהם: חיתול בעל ספיגה מנצחת, שהוכחה בבדיקות מעבדת SGS העולמית**, חיתול שנבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצא מתאים לעורם הרגיש של תינוקות*** ולא פחות חשוב מכך, במחיר נגיש".

מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בדיגיטל ובנקודות המכירה, הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי.

אריזות חיתולי בייביסיטר ניו בורן החדשים ישווקו במידות 1 (2-5 ק"ג) ו- 2 (3-6 ק"ג).

מחיר מומלץ לצרכן 26.90 ₪  מחיר השקה 24.90 ₪

ניתן להשיג בנקודות המכירה השונות: ברשתות המזון, רשת Be, סופר-פארם אונליין, חנויות מתמחות למוצרי תינוקות וכמובן באתר בייביסיטר.

 

שוק החיתולים בישראל
שוק החיתולים החד פעמיים בישראל נאמד בכ־600 מיליון שקל ונמצא בצמיחה. על פי נתוני הלמ"ס, בחודש ספטמבר 2021 נרשמה עלייה של 3.9% בשיעור הילודה בארץ בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח בישראל זו השנה השלישית ברציפות*, מפתח, מייצר ומשווק חיתולים שמצטיינים בספיגה וגם מותאמים לעורו הרגיש של התינוק***, אלטרנטיבה שמאפשרת להורים בישראל חיתולים מצויינים במחיר נגיש. 

בייביסיטר הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, הגיל השלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: דוקטור עור, ליסטרין, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

 

*על פי נתוני סטורנקסט שנים 2018-2021.

**על פי בדיקות מעבדת SGS מנובמבר 2020. נבדק ע"י תמיסת מלח על חיתולי האגיס אקסטרה קר ופמפרס בייבי דריי לעומת חיתולי בייביסיטר ניו בורן  (כולם מידה 1).

***נבחן במעבדה מוכרת בפיקוח רופא עור.

 1על פי מחקר חברת NEW SENSE RESEARCH מיוני 2020 .

 

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח בישראל* משיק: חיתולי ניו בורן לרך הנולד