האקדמיה לנינג'ה בראשל"צ מציעה חוגים לשנת הלימודים תשפ"ב לגילאי 5 ומעלה   

האקדמיה לנינג'ה בראשל"צ

 החוגים יערכו בניהול גיל מרנץ – אלוף נינג'ה ישראל

החלה ההרשמה לקהל הרחב 

האקדמיה לנינג'ה בראשון לציון, פותחת את שעריה לחוגים לשנת הלימודים תשפ"ב, בניהולו של זוכה נינג'ה ישראל גיל מרנץ.

 

האקדמיה מציעה לוח פעילות עשיר ומגוון חוגים לילדים מגילאי  5 ומעלה,  של לימודים מקצועיים  למגוון אימונים, ביניהם:  חוגי נינג'ה, פארקור, קליסטניקס ( אימוני משקל גוף ), טיפוס ועוד. החוגים נערכים בין שעה לשעה וחצי תלוי בסוג האימון ומתקיימים בקבוצות קטנות של עד 20  משתתפים. שאותם מדריכים שני מאמנים. החוגים מותאמים לכל הגילאים ולכל הרמות. החוגים הם פרונטליים ומתקיימים במתחם. 

 

בראש החוגים יעמוד המנהל המקצועי של האקדמיה גיל מרנץ מומחה ומאמן בכיר באימוני משקל גוף, הזוכה הגדול של נינג'ה ישראל 2019, לצד צוות מקצועי של מאמנים מתחומים שונים, ספורטאים תחרותיים ואלופי הארץ, כמו: בני יפרמוב – מחלוצי ענף הפארקור, תום רוזנברג אלוף הארץ בקליסטניקס לשנת 2018, גלב לויפטין – מתמודד מוביל בנינג'ה ישראל  ועוד.. 

 

בין החוגים  שניתן למצוא בלו"ז הפעילות: חוגי  נינג'ה –אימון הנינג'ה הוא לעבור מסלול מכשולים ולפתח מיומנויות בעלי מרכיבי כושר שונים. על מתאמן הנינג'ה להיות האתלט בעל סט היכולות הרחב ביותר, מכיוון שמכשולי הנינג'ה יכולים להיות מורכבים כמעט מכל דבר ויכולים להכיל בתוכם כל מרכיב כושר בין אם זה זריזות, קוארדינציה, כח אחיזה, מהירות תגובה ועוד. חוגי  פארקור – הפארקור הוא ספורט אתגרי אשר מתמקד בהגעה מנקודה אחת לשנייה בצורה המהירה והיעילה ביותר שיש, תוך מציאת הפתרונות התנועתיים הנכונים בהתאם לכל דרך. 

 

כמו כן חוגי קליסטניקס (אימוני משקל גוף ומפתח כח כללי) – קליסטניקס הוא אימון כח שמכיל בתוכו מגוון תנועות רחב אשר מחזקות קבוצות שרירים גדולות יחדיו ומלמד את הגוף לעבוד כמערכת אחת. 

 

גיל מרנץ מסר: "החוגים באקדמיה לנינג'ה משלבים בין חווית ספורט לעתיד מקצועי והישגי בענפי הספורט השונים,  ומטרתם  לממש את הפוטנציאל הפיזי והמנטלי של המתאמנים, בכל הגילאים. אנו בטוחים שהאקדמיה תעניק למשתתפים בחוגים  את הכלים והכישורים להיות הגרסה הטובה ביותר שלהם, נינג'ות לא רק בפן הפיזי".

לראשונה בישראל תיפתח אקדמיה לנינג'ה, בסוף חודש אוגוסט 2021, על שטח של 1600 מ"ר המשתרע על 3 קומות, וממוקם במתחם הבילויים של ראשון לציון  (צמוד למתחם הבילוי סוהו). האקדמיה כוללת מגוון רחב של  מקצועות ספורט לילדים מגיל 5 ומעלה, בני נוער ומבוגרים,  בדגש על לימודים  מקצועיים  עם המאמנים המובילים בישראל. כל המתקנים תוכננו ברמה בינלאומית,  הוקמו ונבדקו על ידי צוות מקצועי,  ובעל ניסיון, תוך הקפדה על חוויות משתמש, איכות האימון והבטיחות.

מחיר חוגים: פעם בשבוע -290 ש"ח

פעמיים בשבוע – 490 ש"ח.

האקדמיה לנינג'ה בראשל"צ מציעה חוגים לשנת הלימודים תשפ"ב לגילאי 5 ומעלה   

ימי פעילות החוגים: ראשון- חמישי

שעות פעילות החוגים: 15:00-21:00

מיקום: המכבים 14 ראשון לציון.

גילאים: מגיל 5 ומעלה .

טלפון- 9239*