הצגות ילדים חדשות שכדאי להכיר

מחפשים לקחת את הילדים להצגת ילדים איכותית?

 

בדקנו באמצעות אתר הצגות הילדים הגדול בישראל
https://www.children-theatre.com ואספנו לכם את הצגות הילדים החדשות
שיצאו לאחרונה ונחשבות לאיכותיות וחינוכיות לילדים בכל הגילאים:

הצגת הילדים אבא עושה בושות

הצגת הילדים "אבא עושה בושות" היא עיבוד בימתי מוסיקלי לספר הילדים האהוב והמצליח של הסופר מאיר שלו. ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 3-9 ואורכת כשעה ורבע כולל הפסקה.

העלילה מתמקדת ביחסים המיוחדים בין אפרים לאביו, אבא במשרה מלאה המגולם על ידי השחקן עודד פז. האב אוהב את בנו מאוד ומוכן לעשות הכל למענו, אך לעתים קרובות מסתבך ונקלע למצבים משעשעים ומביכים בדרך. אפרים מתבייש בהתנהגות אביו ורוצה שישתנה, אך בסופו של דבר מבין כי אביו פועל מתוך אהבה ורצון טוב.

ההצגה שוזרת קטעי שירה, משחק, הומור ורגש לכדי חוויה מהנה ומרגשת לכל המשפחה. היא מעבירה מסר על קבלת השונה, אהבת המשפחה וההורים למרות הקשיים והמבוכות. הטקסט נכתב בידי אילן רוזנפלד והבימוי הוא של עידן עמית.

ההפקה היא פרי שיתוף פעולה בין תיאטרון הילדים הישראלי, אחד התיאטראות המובילים לילדים בישראל, לבין חברת ההפקות "שוברי קופות ישראל". היא צפויה להיות להיט בקרב ילדים והורים כאחד הודות לשילוב המוצלח של סיפור מוכר ואהוב, מוסיקה, הומור ומשחק משובח.

זוהי הזדמנות נהדרת להנגיש לילדים את הסיפור האהוב בצורה חווייתית ובלתי נשכחת, לחזק את הקשר המשפחתי ולעורר דיון על ערכים חשובים כמו אהבה, קבלת האחר והבנה הדדית בין הורים לילדים.

הצגת הילדים דירה להשכיר

ההצגה "דירה להשכיר" של "התיאטרון שלנו" היא עיבוד בימתי מוסיקלי לסיפורה הקלאסי והאהוב של המשוררת לאה גולדברג. ההצגה, שאורכת 50 דקות, מיועדת לילדים בגילאי 3-9, והיא מלמדת ערכים חשובים של חברות, קבלת השונה, סובלנות ואהבת הזולת.

הסיפור המוכר עובד לפזמונים מקוריים על ידי רונן גולדפרב, עם מוסיקה מאת ליאת פרלוב. השילוב של טקסט איכותי ומוסיקה קצבית הופך את ההצגה לחוויה מהנה ומרתקת לילדים. הדמויות האהובות מהספר מקבלות במה חיים חדשים – הן שרות, רוקדות ומציגות בדרך משעשעת ונוגעת ללב את המסר על קבלת האחר על חסרונותיו, ללא דעות קדומות.

התפאורה של ניב מנור והתלבושות של אלה קולסניק תורמות ליצירת אווירה צבעונית וקסומה. צוות מוכשר של שחקנים מגלם את הדמויות הססגוניות ומעניק להן עומק ונוכחות.

ההפקה זכתה לביקורות נלהבות, ותוארה כ"מרהיבה, מושקעת ומלאת עניין, שנעשתה מתוך אהבה גדולה לילדים". היא מזמנת לילדים הזדמנות לחוות את היצירה האהובה באופן ייחודי ובלתי נשכח, ומעבירה מסרים חינוכיים וערכיים חשובים בצורה מהנה וידידותית לילד.

חשוב לשים לב שעל כל צופה, ללא יוצא מן הכלל, לרכוש כרטיס. לא ניתן להכניס עגלות תינוק לאולם.

זוהי הזדמנות נהדרת להעשיר את עולמם של הילדים, להנחיל להם ערכים ולחשוף אותם לקלאסיקה ספרותית ישראלית איכותית בעיבוד מוסיקלי קליט ומושך.

הצגת הילדים מעשה בחמישה בלונים

ההצגה "מעשה בחמישה בלונים" היא הפקה חדשה ומושקעת המבוססת על ספר הילדים הקלאסי והאהוב מאת מרים רות. ההצגה, שנמשכת שעה ועשר דקות, מיועדת לילדים צעירים בגילאי 2 עד 7.

העלילה עוקבת אחר חמישה ילדים – רותי, אורי, רון, סיגלית ואלון – וחמישה בלונים צבעוניים, ומגלה מה עולה בגורלו של כל בלון. הטקסט המקורי עובד בצורה יצירתית ומהנה לבמה על ידי שיראל חכשורי-אשרוב, תוך שימוש בשירים אהובים וסוחפים על בלונים וצבעים.

ההפקה מבטיחה חוויה ויזואלית מרשימה ועיצוב במה מושך ומלא דמיון. צוות מוכשר של שחקנים צעירים, ביניהם לירון איש האווירון, מורן מלכה, מאיה אושרי ועוד, מעניק לדמויות המוכרות מהספר אופי חי ותוסס. הכוריאוגרפיה של מיכל שי מוסיפה תנועה וקצב לחוויה הבימתית.

ההצגה מציעה לילדים הצעירים הזדמנות להיחשף לסיפור מוכר ואהוב בפורמט חדש ומרתק. הצבעוניות, המוסיקה והמשחק מעוררים את הדמיון ומעניקים שעה קסומה של תיאטרון איכותי, בהפקתה המוקפדת של חברת "אשרוב הפקות".

זו חגיגה של יצירתיות ואמנות לכל המשפחה, שמלמדת על חברות, שונות וקבלת האחר, בצורה נגישה ומהנה, מתאימה במיוחד לגיל הרך. חשוב לזכור שיש לרכוש כרטיס לכל צופה, ללא תלות בגילו. מדובר בהפקה מושקעת ומקצועית שתשמח את הילדים ותעשיר את עולמם התרבותי והרגשי.

הצגת הילדים עוץ לי גוץ לי

ההצגה "עוץ לי גוץ לי" של תיאטרון הקאמרי היא עיבוד בימתי לסיפור העממי הקלאסי מאת אברהם שלונסקי. ההצגה, שאורכת כשעתיים כולל הפסקה, מיועדת לילדים מגיל 3 ומעלה ולכל המשפחה.

הסיפור מתמקד בטוחן עני המנסה להשיא את בתו למלך על ידי הבטחה שקרית שהיא מסוגלת להפוך קש לזהב. כשהמלך מאמין לו וכולא את הנערה כדי שתממש את כישוריה, היא נעזרת בשדון ערמומי שדורש תמורה הולכת וגדלה על שירותיו, עד לתביעה על בנה הבכור.

הבימוי של ארז שפריר, על פי גרסתו המקורית של יוסי יזרעאלי ז"ל, מפיח רוח חדשה ביצירה האהובה. המוסיקה הקסומה של דובי זלצר, בניהולו של נדב רובינשטיין, מוסיפה קסם ועומק לחוויה. עיצוב התפאורה והתלבושות של רות דר יוצר אווירה אגדתית ויפהפייה.

צוות שחקנים מעולה הכולל את רמי ברוך, נדב נייטס, איה שבא ואחרים, מגלם את הדמויות הססגוניות בכישרון רב ומעניק להן חיים על הבמה. השילוב של דרמה, הומור, שירה וריקוד הופך את ההצגה לחוויה אמנותית עשירה ובלתי נשכחת.

ההפקה המוקפדת של תיאטרון הקאמרי מבטיחה הצגת ילדים ברמה הגבוהה ביותר, המתאימה לכל המשפחה. היא מלמדת על חשיבות האמת, הסכנה שבחמדנות, ועל כך שאהבה וחוכמה חזקות מכל כוח חיצוני.

חשוב לשים לב שעל כל צופה ברכוש כרטיס, ללא תלות בגיל, ושלא תתאפשר כניסה למאחרים לאחר תחילת ההצגה.

זוהי הזדמנות לחשוף את הילדים לאחד מסיפורי העם האהובים ביותר בגרסה מרהיבה ועכשווית, שתעשיר את עולמם ותעורר בהם מחשבה, דמיון ושמחה.