הקרנת בכורה לסרט מבצע קוקוריקו בהפצת פילמהאוס

מבצע קוקוריקו

הסרט יצא לאקרנים ב –  3 לאוגוסט בהפצת פילמהאוס

סרט מדובב לכל המשפחה

87 דקות 

לצפייה בטריילר

לפליינט

 

תקציר:

הקיץ יוצאים למבצע… להציל את הביצה! כשאספן ביצים חמדן חוטף את ביצי התרנגולים "אולי" ו"מקס" ולוקח אותם לאפריקה כדי להפוך אותם לארוחה, ההורים המודאגים שלהם – טוטו ודי – טסים לקצה השני של העולם כדי להציל את ילדיהם לפני שיהיה מאוחר מדי.

 

תקציר ארוך:

הקיץ יוצאים למבצע… להציל את הביצה! תרנגול חמוד בשם טוטו, חי חיי שלווה בחווה ביחד עם התרנגולת די. הם בדיוק הפכו להורים הגאים של זוג ביצים חמודות וזהובות בשם "אולי" ו"מקס". אספן ביצים חמדן חוטף את ילדיהם ולוקח אותם לאפריקה, שם הוא מתכנן ארוחת ביצים מיוחדת לעשירי העולם, שמוכנים לשלם כסף רב תמורת המנות האקזוטיות ביותר. אך טוטו לא ייתן לזה לקרות, ומבצע קוקוריקו יוצא לדרך! יחד עם התרנגולת די וחבריהם קונפי, וילי וביבי – ההורים המודאגים טסים לקצה השני של העולם כדי להציל את ילדיהם לפני שיהיה מאוחר מדי. במהלך מבצע ההצלה הם נתקלים בסכנות כמו קרוקודילים רעבים, שלישיית היפופוטמים חסרי מושג, ואפילו פוגשים את מלך הג'ונגל בעצמו! תתכוננו להרפתקה המקושקשת של השנה!

מבצע קוקוריקו_באיבות פילמהאוס

האנשים מאחורי הדיבוב:

בימוי ומיקס: יונתן רוכמן, קוקי סלינס

שחקנים: דן קיזלר, נועה לפידות, ספיר דרמון, סיוון תם, גיא זיידמן, ניר רון, קובי ליקורמן, חן עינת, תור אוח, צחי כהן, אילנית גרשון, עמית יוסוביץ', אליעזר וייס, סער בדישי, יובל בינדר, דדי זוהר, גדי לוי, שרון שחל, גל סרי

תרגום: רון ינאי | הגהה לשונית: ליהי צוויק | תמלול לעברית: איתי צדקה 

אולפן דיבוב NDG STUDIOS