חברת Wix הקימה אתר ייעודי לתמיכה בעסקים בקו העימות

חברת Wix הקימה אתר ייעודי לתמיכה בעסקים בקו העימות – "קונים דרום צפון", שנועד לסייע למאות עסקים שחדלו או מתקשים לפעול בעקבות המלחמה והפינוי מהישובים בקווי העימות בדרום ובצפון

"קונים דרום צפון", הוא אתר שנועד לסייע למאות עסקים שחדלו או מתקשים לפעול בעקבות המלחמה והפינוי מהישובים בקווי העימות בדרום ובצפון כתוצאה ממלחמת "חרבות ברזל".

חברת Wix הקימה את האתר הייעודי לתמיכה בעסקים בקו העימות המאפשר לבעלי עסקים בדרום ובצפון למכור גיפט קארד ולקבל את התשלום עליו כבר עכשיו ולספק את השירותים או המוצרים שלהם בעתיד, כאשר רוחות המלחמה יירגעו.

הפרויקט נועד לסלול לעסקים אלו את הדרך לחידוש הפעילות ולתת כבר עכשיו לבעלי העסקים תמריץ להקים מחדש את החנות, המסעדה או הסטודיו שלהם, כשתסתיים המלחמה וניתן יהיה לשקם את אזורי העימות ולחזור לפעול בהם.

 האתר שהקימה Wix ואותו היא מפעילה בשיתוף עם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, כבר עלה לאוויר וזוכה לתפוצה רחבה דרך משרד הכלכלה, עיריות, מקלטי מפונים ועוד.

עד כה נרשמו אליו עשרות עסקים מקווי העימות בדרום ובצפון (ועוד רבים צפויים להצטרף בימים הקרובים), שעד שפרצה המלחמה שגשגו והביאו פרנסה וגאווה רבה לבעליהם.

 אתר קונים דרום צפון, מאפשר לבעלי עסקים בקו העימות למכור כרטיסי גיפט קארד למוצרים ושירותים שהם מציעים או יציעו שוב בעתיד. כל שנדרש מהם הוא לעבור תהליך רישום פשוט של העסק באתר, הכולל פרטים כגון שם העסק, מה הוא מציע, תמונה ולוגו. את התשלום על כרטיסי הגיפט קארד שיימכרו, יקבלו בעלי העסקים באופן מידי בחשבון ישראכארט לעסקים, שגם אותו ניתן פתוח דרך האתר, בכפוף לשלב נוסף של אימות מול חברת האשראי, שלב הכרחי וחשוב למניעת הונאה. עם סיום תהליך הרישום והאימות באתר ומול חברת האשראי יוכלו בעלי העסקים לנהל דרך עמוד החשבון שלהם באתר את מכירת כרטיסי הגיפט קארד, לראות את הכרטיסים שנמכרו ולאפשר ללקוחות לממש את הכרטיסים שרכשו, וגם לעדכן את הקונים בפרטים כגון מועד חזרת החנות לפעילות, שינוי כתובת החנות או כל פרט אחר.

 כל אדם, חברה או גוף שרוצה לתמוך בעסקים מקווי העימות, יכול להיכנס לאתר קונים דרום צפון ולבחור אחד או יותר מבין בתי העסק שהצטרפו ליוזמה, לרכוש את הגיפט קארד שלהם ולקבל על כך אישור קנייה במייל. התשלום בעבור הגיפט קארד יועבר ישירות לבית העסק באופן מידי עם ביצוע הרכישה. כשבית העסק יחזור לפעילות, יוכלו הרוכשים לממש את הגיפט קארד ישירות מול בית העסק.

 לדברי שלי כהן מנהלת פיתוח עסקי eCommerce ב- Wix: "האתר 'קונים דרום צפון' הוא פלטפורמה שמאפשרת לעסקים ולקונים  להשתתף יחד בהקמה מחדש של הקהילות והעסקים שנפגעו בעקבות אירועי השבעה באוקטובר. המיזם שלנו מסתכל קדימה, אל הימים והחודשים הקרובים, ומתווה אופק אישי וכלכלי עבור האנשים שמאחורי העסקים. בימים אלו, כשרוח הנתינה האזרחית מרגשת כל אחת ואחד מאיתנו – זה הזמן לפעול ולפתוח את הלב".

 דוגמאות: חמרא קרמיקה ; הדס אמנות ותכשיטים ; בירה קרמזינה

לינק לאתר: https://www.buysouthnorth.co.il/