ילדידה- מגוון הצגות ומופעים אינטימיים, ברוח התקופה, במרכז דידה הרצליה  

 

מרכז דידה – בית לאמנות רב-תחומית, הפועל תחת החברה לאמנות ולתרבות הרצליה, של עיריית הרצליה, מאפשר לילדים ולהורים ליהנות מהפוגות קצרות, עם סדרת ההצגות 'ילדידה' * המופעים, המותאמים למצב הבטחוני, נערכים באולם קטן ובצמוד לממ"ד, בהתאם להנחיות פיקוד העורף 

סדרת ההצגות לילדים 'ילדידה' רשמה הצלחה גדולה בחודשי הקיץ האחרונים, ועם תחילת המלחמה נאלצו במרכז דידה לבחון את הפעילות ולהתאימה מחדש למצב הבטחוני ולדרישות פיקוד העורף. בהתאם לכך, יוצא מרכז דידה בפרויקט מיוחד של הצגות קטנות ואינטימיות ברוח התקופה, המאפשרות הפוגה קלה להורים ולילדים, הנערכות בצמוד לממ"ד ובהתאם להנחיות פיקוד העורף. מס' המקומות מוגבל! 

הלל– תיאטרון אורנה פורת

שירי הילדים האהובים של ע.הלל בהצגה חדשה ומרגשת. הלל אוהב מאוד את הטבע. בעלי החיים והצמחים הם החברים הכי טובים שלו. כשהוא עובר דירה הוא רוצה לקחת את כולם איתו  כדי שימשיכו לשחק יחד, אך מבין כמה חשוב לשמור על הטבע ולא להרוס אותו. הצגה על אהבת הטבע ואיכות הסביבה, על פרידה ועל כוחה של חברות אמת.

יום שלישי, 21.11 בשעה 17:00, מרכז דידה, יוסף נבו 18, הרצליה

 

אורנה פורת

ים קטן- תיאטרון הקרון

שתי שחקניות בוראות ים קטן באמצעות שלושה אקווריומים ופיסות בד. במעמקי הים, בלב ספינה טרופה, חבוי אוצר נפלא. דגיג כסוף ודגיגה אדומה יוצאים לחפש אותו. האם ימצאו את האוצר? האם יהפכו לחברים?
הרפתקה מסעירה, מסוכנת ומצחיקה המתרחשת כל כולה בתוך מים.

יום שבת, 25.11 בשעה 11:00, מרכז דידה, יוסף נבו 18, הרצליה

ים קטן

אורחת פורחת- תיאטרון אורנה פורת

סערה גלגלה אל החווה ביצה ומתוכה בקעה רובי, עורבת קטנה. רובי מוקסמת מחיות החווה שמטפלות בה בחום ובמסירות ומהחווה המטופחת והיפה, ומחליטה שהיא רוצה להישאר, אבל שולה, השועלה הערמומית, שמתגנבת לחווה לועגת לה ומקניטה אותה. היא אומרת לה שהיא "אורחת פורחת" חסרת תועלת, שאינה נראית כמו חיית חווה ואינה שייכת. הצגת יחידה, עם שירים מקוריים ובובות מקסימות בהשראת משל העורב הססגוני ומשל השועל והגבינה. 

יום שלישי, 28.11 בשעה 17:00, מרכז דידה, יוסף נבו 18 הרצליה.

ילדידה- מגוון הצגות ומופעים אינטימיים, ברוח התקופה, במרכז דידה הרצליה