כאבי שיניים לתינוקות? קבלו קופון הנחה למשחת הפלא ג'נג'יג'ל

ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג – ג'ל להקלה על כאבי שיניים לתינוקות וילדים

בנוסחה חדשה ומשופרת

החידושים: ריכוז גבוה במיוחד של החומר הפעיל חומצה היאלורונית

כאבי שיניים של תינוקות וילדים בעת בקיעת השיניים מותירים רבים מההורים חסרי אונים. נוסחה חדשה של ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג (Gengigel Baby Teething), ג'ל להקלה על כאבי בקיעת שיניים בתינוקות, מכילה את החומר הפעיל – חומצה היאלורונית – בריכוז גבוה במיוחד (0.54%). הריכוז הגבוה מקל ביעילות על כאבי בקיעת שיניים, מסייע להפחתת הנפיחות האופיינית בחניכיים ומאיץ את החלמתן. הג'ל מאושר לשימוש על ידי האיחוד האירופי ומשרד הבריאות בישראל. ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג משווק ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ובבתי המרקחת של מכבי שירותי בריאות ומאוחדת. מחיר מומלץ לצרכן  79.50 ₪.

חומצה היאלורונית נמצאת בריכוז גבוה בחניכיים באופן טבעי. אבל, ריכוזה פוחת במצבי דלקת ופצעים בחניכיים. הנוסחה המשופרת של ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג מאפשרת לג'ל 'להידבק' לחניכיים, ולפעול ביעילות לאורך זמן, כשאינו "נשטף" עם הרוק, שייצורו גובר מאוד בעת בקיעת שיניים. הג'ל מרגיע מיד לזמן ממושך את הכאבים והנפיחות ושומר על בריאותן של רקמות החניכיים.

ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג לא מכיל חומרים מאלחשים, צבעי מאכל, חומרים משמרים [פאראבנים], אלכוהול וסוכר. השימוש בג'ל מתאים גם לטיפול באפטות ופצעים בפיהם של תינוקות וילדים עד גיל 6. הג'ל מתאים לטיפול גם בתינוקות ובילדים סוכרתיים.

ללא חומרים משמרים |  ללא אלכוהול | ללא צבעי מאכל |  ללא סוכר |  ללא תופעות לוואי | ללא גלוטן

הוראות שימוש:
יש למרוח עם אצבע נקייה שכבת ג'ל על האזור הנפוח ולבצע עיסוי עדין בכדי לסייע לפיזור נכון,
3-5 פעמים ביום עד אשר כל התופעות נעלמות.
מומלץ לא לאכול או לשתות לפחות 30 דקות לאחר מריחת הג'ל.

תכולה: 20 מ"ל

אזהרה: תתכן רגישות למרכיבי התכשיר. במקרה והסיפטומים נמשכים, יש להיוועץ עם מומחה.  

*יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש

ג'נג'יג'ל בייבי משווק על ידי חברת פרמשלוםמוצרים נוספים בסדרת ג'נגיג'ל: ג'נגיג'ל ג'וניור לילדים ובני נוער לטיפול באפטות ופצעים בחלל הפה ולשימוש בעת טיפולים אורתודנטיים. סדרת ג'נג'יג'ל למבוגרים לטיפול באפטות, דלקות בחניכיים, פצעים ובעת טיפולי השתלות.

 

כאבי שיניים לתינוקות? יש פיתרון !

לפרטים נוספים על המוצר ולקבלת קופון הנחה: www.gengigel.co.il/FB