להתחבר כדי להתנתק זה מהותי – רגע של הפוגה להורים וילדים

מיינדפולנס להורים וילדים, שעת סיפור בהגשת מיטב המספרים, סדנאות ריקוד  ועוד- במרכז מהותי מקבוצת אריסון ריכזו כמה מפעילויות הדגל שלהם בתקווה שיאפשרו להורים ולילדים כמה רגעים של הסחת דעת, שחרור והנאה.

כל הפעילויות חינמיות ונמצאות אונליין באתר: 

https://www.mahuti.co.il/online/

 

במרכז מהותי מקבוצת אריסון החליטו לרכז את שפע פעילויות האונליין החינמיות שלהם במקום אחד, כדי לאפשר להורים ולילדים להתנתק קצת מהמצב ולקיים פעילויות מגבשות ומהנות יחד מבלי לצאת מהבית.

במהותי מציינים כי הפעילויות נועדו לעודד את הילדים לדבר על רגשות, תחושות וערכים ובעיקר לבטא את עצמם.

תרגול מיינדפולנס לילדים עם מיכל ינאי  מרכז מהותי, מיכל ינאי ואפליקציית MY MEDI מזמינים אתכם לתרגול מיינדפולנס להורים וילדים, בו נשתחרר מהדאגות ונמלא את הגוף והנפש בהרבה אהבה – אז שבו על כיסא, ספה, רצפה, פוף או איך שנוח לכם, העיקר הביחד.

שעת סיפור מהותית – סדרה של 23 פרקים המיועדים לילדים בגילי 3-7, וכוללים סיפורים נפלאים, מצחיקים, מרגשים ומהותיים שמוגשים על ידי מיטב המספרים: דליק ווליניץ, הסופרת מיריק שניר, דנה דבורין, משה פרסטר, תמי בראון אלקלס, הדס לייבוביץ והילה צור. הסיפורים ל'שעת סיפור' נבחרו כך שיהיה בהם תוכן שילמד את הילדים כל פעם משהו חדש, יסייע להם לגלות את הכוחות הייחודיים שבהם, ויזכיר להם שוב ושוב שכל אחד מהם הוא יחיד ומיוחד.

סיפורי חיות- סדרת סיפורים מתוך ערכת סיפורי חיות מאת מיכל ברנע, בהנחיית עומר ברנע. באמצעות הקלפים תוכלו לעודד ולהדהד שאילת שאלות, לנהל שיח רפלקטיבי עם הילדים, ולעורר אותם למודעות. הסרטונים, שמתבססים על הערכה – יאפשרו לכם לדובב, ולתקשר עם הילדים תכנים עמוקים ומורכבים, בדרך משחקית וסיפורית, שובת קשב ולב.

בוגי ווגי – דרך הסרטונים שיצרו במהותי יחד עם רננה רז ועילאיה שליט, תקבלו הזדמנות להתנסות ולהשתתף בסדנאות הריקוד, גם מהבית. הריקודים והטקסטים מייצרים סביבה תומכת שמעודדת תחושת מסוגלות, ומזמינה אתכם ואת הילדים לעשות את הבוגי ווגי בדרך שלכם, בכל זמן ומקום שתבחרו. רוצים לגלות יתוש שעוקץ, חייזר שקופץ, וטרול שיצא בריקוד? בואו נרקוד את זה יחד

מתבוננים יחד- פעילות מהנה ומקרבת שמאפשרת לקחת רגע ולחזור אל עצמנו. למקום בטוח, אפילו קטן, בתוכנו. האפליקציה שלפניכם מזמינה את כל בני ובנות המשפחה להכין בקלות לוח התבוננות אישי, קולאז' דיגיטלי, שיקרב אתכם בחזרה אל עצמכם ויוכל להיות גם בסיס לשיחה קרובה ונעימה יחד.

זמן משפחתי- אפליקציית אונליין עם משחקים שיאפשרו לכם זמן איכות משפחתי. משחקים ונהנים יחד ותוך כדי לומדים להכיר קצת יותר טוב את עצמנו וגם את בני המשפחה האחרים. כי אם כבר מסכים אז שיהיה ביחד ושיהיה מהותי.

מרכז מהותי מקבוצת אריסון הוא מרכז פעילות חווייתי, העוסק בהתפתחות אישית והיכרות עם העצמי, באמצעות שימוש בכלים ייחודיים, אינטראקטיביים ומהנים. חזון המרכז הוא העמקת המודעות העצמית וקידום האני הפנימי, באמצעות דרך חיים חיונית, המובילה לשלום פנימי וסביבתי, ומדגישה את הייחוד של כל אחד ואחת מאתנו.

"מהותי" הינו חלק מארגון מהות החיים, אשר נוסד בשנת 2001 על-ידי שרי אריסון, כחלק מקבוצת אריסון לתועלת הציבור וללא מטרות רווח.