מאטל מציגים את החידושים לראש השנה

מאטל מציגים את החידושים לראש השנה של המותגים האהובים והמוכרים ברחבי העולם:  

ברבי COLOR REVEAL חדשות, מארזי בית קפה וקונדיטוריה חדשים, הוט ווילס מציגים לחג את חניון המכוניות הענק, צמיג הפעלולים, משאית מסלול מרוץ נושאת מכוניות ועוד…

 

סדרת חול ושמש הברבי החדשה של Color Reveal

סדרת ברביColor Reveal  המהפנטת, משיקה קולקציה חדשה ואטרקטיבית: "סדרת שמש וחול". בובות Color Reveal מספקות חווית unboxing מלאה בהפתעות: בכל מארז בובה שלובשת בגד ים בצבע מעוצב, אך מראה כל בובה נשאר בגדר תעלומה, עד שנחשף! האריזה היא חלק מהכיף – יש למשוך ברצועה כדי להסיר את השכבה החיצונית ולחשוף צינור שקוף. בפנים תמצא בובה בצבע המכוסה כולה בכיסוי ורוד מסתורי וארבע שקיות שמסתירות בתוכן הפתעות. יש לרוקן את התכולה ולמלא את הצינור במים חמים. לאחר מכן מכניסים את הבובה למים ומסובבים אותה. המים הופכים ורודים פסטליים וכאשר הבובה נשלפת החוצה, תכונותיה נחשפות! לכל בובה שילוב שונה של צבע עיניים, שיער מעוצב, גוון עור ובגד ים מעוצב, אך ההפתעות ממשיכות … יש לפתוח את השקיות כדי לגלות כיסוי, זוג נעליים, אביזר ומגבת! אפקטים של שינוי צבע על שיער הבובות ואביזר מוסיפים להפתעה ולכייף. לכל סדרה נושא ייחודי – ניתן להשתמש בצינור לאחסון אביזרים. 

ניתן להשתמש במים קרים כקרח לשינוי צבע שיער הבובה והאביזר שלה שוב ושוב…

כדאי לאסוף את כולן כדי לערבב ולהתאים אביזרים ובכך להרחיב את ההזדמנויות למשחק!


מתאים לגילאי: 3-9

מחיר מומלץ: 99.90 ש"ח

ניתן להשיג ברשת טוי אר אס.

מארז בית קפה מבית ברבי

מארז בית הקפה מבית ברבי כולל בובת ברבי בתלבושת חולצת פסים שחורה-לבנה, סינר ורוד עם תסרוקת "לחמנייה" ספורטיבית. בית הקפה כולל לוח תפריט ומכונה להכנת קפה, משקאות שייקים ותה (סובבו את החוגה על המכונה כדי לבחור את טעמי המשקה האהובים). אביזרים נוספים כוללים קנקן חלב, סירופ שוקולד, כוסות קפה, כוסות שייקים וכוס תה. פינוקים מתוקים מצטרפים לחוויה: עוגות, קאפקייק ועוגיות, 2 בקבוקי מים, חטיפים ובר. כאשר לקוח ביצע את הבחירה וההזמנה, ברבי יכולה לצלצל בפעמון.  ערכת המשחקים של בית הקפה מכילה 20+ אביזרים וקטעי סיפור. 

מתאים לגילאי 3 ומעלה.

מחיר מומלץ: 219.90 ₪

ניתן להשיג בכל רשתות הצעצועים הנבחרות. 

 

מארז קונדיטוריה מבית ברבי

עולם שלם של דמיון ויצירתיות במארז הקונדיטוריה מבית המותג ברבי. המתכון המושלם לזמן משחק מתוק במיוחד! 

לבאי המאפייה יש שלושה אזורי משחק בהם ניתן "לאפות", לקשט ולהציג את העוגות בתוספת קופסאות אחסון. האופות הצעירות יכולות לעזור לבובת הברבי להכין עוגות בשכבה אחת או שתיים ש"תופחות" בתנור, לקשט את הדפנות בשבלונות מסתובבות, למכור בקופה ואת העוגה לחתוך ולהגיש בצלחת. 

המארז כולל: ברבי אופה לבושה בהתאם ואביזרים כגון: אי למטבח משולב עם תנור אפייה, מעמד לעוגות המוצגות בוויטרינה, שלושה מארזי בצק "פליידו", שלוש שבלונות לקישוטים לעוגות, שלושה סוגי שכבות לעוגה, מרדד בצק, שקיות למאפים, מגש לעוגות וקופסאות למשלוחים.

מתאים לגילאי 3 ומעלה.

מחיר מומלץ: 219.90 ₪

ניתן להשיג בכל רשתות הצעצועים הנבחרות. 

צמיג פעלולים מבית הוט ווילס             

צמיג הפעלולים של מותג הוט ווילס נפתח לזירת פעלולים מדהימה הכוללת טבעת אש ומקפצה שתעיף אתכם גבוהה לשמיים. הצמיג מתקפל עם ידית ונפתח כדי לחשוף זירת פעלולים מדהימה. הצמיג האייקוני של משאית המפלצות כולל את משאית המפלצות טייגר כריש ורכב. כאשר הסט נפתח הוא מגלה משגר לשתי מכוניות או משאית מפלצת אחת, שיכולה "להמריא" במעלה הרמפה ודרך "טבעת אש". הרכב חייב לנחות בדיוק על פלטפורמה שתפנה אותו למעגל המנצח, תדרג את הביצועים ותעניק לילדים משוב מיידי על המיומנות שלהם!

הסט כולל 2 מכוניות מפלסטיק. מכוניות נוספות נמכרות בנפרד. סט נהדר לשעות של כיף המתקפל בקלות לדרך או לאחסן לאירוע הבא. מתחבר לסטים אחרים להגברת הכיף.

מתאים לגילאי: 4+

מחיר מומלץ: 169.90 ש"ח

ניתן להשיג בכל רשתות הצעצועים הנבחרות. 

 

משאית מסלול מרוץ נושאת מכוניות מבית הוט ווילס

ממשאית נושאת מכוניות, היא הופכת בתוך שניות למסלול מרוצים מהיר ומאתגר. משאית מלאה בהפתעות משולבת: חלונות תצוגה קטנים בקרוואן עם יותר מ -20 מכוניות לנשיאה. מושכים את הבריח האחורי והסחף נפרש למסלול מרוצים באורך שישה מטרים. מכוניות שאינן בשימוש נשארות גלויות מתחת למסלול, בעוד שמונית המשאית הופכת למשגר כפול ששולח שתי מכוניות בקרב ראש בראש. המנצח ממשיך להרפתקה הבאה עם מסלולים המתחברים לסטים אחרים של הוט ווילס. הרכב הרב -תכליתי מגיע עם שלושה מכוניות הוט ווילס ויכול להכיל 20 נוספים. מכוניות נוספות נמכרות בנפרד. המשאית החצי המאסיבית מאפשרת משחק דחיפה נהדר בפני עצמו, תוך שהיא משמשת כאחסון לעד 22 רכבים. והצעצוע הופך גם למסלול מרוצים באורך 2 מטרים עם משגר כפול למרוצי מכוניות מרובות.

מתאים לגילאי: 4-8

מחיר מומלץ: 199.90 ש"ח

ניתן להשיג בכל רשתות הצעצועים הנבחרות. 

 

 

חניון מכוניות ענק עם טי-רקס של מותג הוט ווילס

חניון המכוניות הענק של מותג הוט ווילס מציע אינספור סיפורים ומשחקי אקשן! במוסך הצעצועים העצום יש חניה לעד 100+ רכבים והופעה מפתיעה של רובוט טי-רקס המזינה את דמיונם של הילדים. הילדים לוקחים את מכוניות הצעצועים עד למעלית הדו-מכונית המונעת על ידם ודוהרים במורד דרך המוסך הרב-מפלסי ומתנסים עם מצב ריבוי משחקים לריגושים רציפים! החניון מתחבר לסטים נוספים של הוט ווילס וכולל שני מכוניות. מכוניות נוספות נמכרות בנפרד.

שעות של משחק דמיוני עם מוסך צעצועים עצום מלא באחסון, אתגרי מרוצים ואתגרים מפחידים.

מתאים לגילאי: 5 +

מחיר מומלץ: 849.90 ש"ח

 

ניתן להשיג בכל רשתות הצעצועים הנבחרות.