מרכז מהותי יצרו את "מרחב מהותי" פלטפורמה דיגיטלית

לאחר שנה של ריחוק, מרכז מהותי יצרו את "מרחב מהותי" פלטפורמה דיגיטלית ובה מגוון פעילויות כיתתיות מהנות שמחברות כל תלמיד לעצמו ולחברים לדרך

בשנה האחרונה הילדים שלנו העבירו את שגרת היומיום שלהם בבית. במשך חודשים ארוכים הכיתה שלהם הייתה בתוך המסך והם לא נפגשו באופן אישי עם תלמידים אחרים – לא בשיעור ולא בהפסקה.

אחד הדברים החשובים בביה"ס הוא ללמוד להכיר, לתקשר, ליצור חברויות וקשרים חדשים. הפעילויות ב "מרחב מהותי", הסביבה הדיגיטלית החדשה מבית מהותי וקבוצת אריסון, מעודדות התפתחות אישית ומתמקדות לא בחומר לימודי כזה או אחר, אלא דווקא בפיתוח מיומנויות רכות שכאלה. 

מורים ומחנכים רבים תוהים איך לעורר שיח רפלקטיבי ובינאישי משמעותיים יותר בכיתה? ואיך לחזק את המשאבים הפנימיים של התלמידים?  

מרכז מהותי

"מרחב מהותי" עונה על צרכים כאלה ומתרגם רעיונות וערכים מעולם החינוך הקונטמפלטיבי כמו:  מודעות, התבוננות, קשיבות/ מיינדפולנס, נוכחות, גילוי חוזקות ועוד, לפעילויות קלילות וטכנולוגיות שכל מורה יכול להעביר בקלות בכיתה לאורך שנת הלימודים.  

במרחב אפשר למצוא פעילויות כמו "מתבוננים יחד", שבה עונים על שאלות כמו "מה מסקרן אותי?" או "על מה אני 

מרכז מהותי

מודה?", יוצרים לוח השראה אישי ובעזרת הלוחות משתפים ומגלים דברים חדשים גם על החברים לכיתה. או פעילות ה "פיימינג" שבה מתרגלים את ההנאה שבפרגון לאחרים ושמים לב איך הדברים הטובים שאנו רואים באחרים, מאירים גם את הטוב שבנו. 

כל הפעילויות במרחב כוללות את כל מה שצריך: מערכים מובנים, סרטוני הדגמה וקישורים לאפליקציות הרשת של הפעילות. בנוסף, ברכישת מנוי ל"מרחב מהותי" יקבלו אנשי החינוך מפגש הכשרה בו הם יוכלו לחוות בעצמם את הפעילות ולהתנסות במרחב מה שיאפשר להם להעביר את החוויה באופן שלם לתלמידים ואולי גם יעניק להם כמה כלים חדשים לעידוד שיח מתבונן ומודע. 

ניתן לרכוש מנוי למרחב מהותי בטלפון – 052-2435749