מרכז "מהותי" מציג: בוגי ווגי – סדנאות ריקוד ותנועה לקטנטנים מאת רננה רז ועילאיה שליט

המסכים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו ושל הילדים שלנו. כבר מגיל מאוד צעיר הילדים יודעים להחליק על המסך ולמצוא את התכנים שמעניינים אותם. אבל לא תמיד התכנים שהם מוצאים עוזרים להם לזוז, ולהעניק לגוף שלהם את התנועתיות וההפעלה שהוא זקוק לה.

כדי שהילדים יוכלו ליהנות מזמן מסך כיפי ומשמעותי, יזמו במרכז "מהותי" מקבוצת אריסון, שיתוף פעולה עם מיזם "בוגי ווגי" – סדנאות ריקוד ותנועה לילדים. את הסדנאות מעבירות הכוריאוגרפית והיוצרת רננה רז, ועילאיה שליט, רקדנית ומטפלת בתנועה.

במהלך ה"בוגי ווגי" הילדים לומדים להביע את עצמם בתנועה ולהכיר את הגוף שלהם, במרחב שמאפשר את כל קשת הרגשות שהם חווים. בבוגי ווגי הילדים מביעים עצמם בתנועה הנוצרת מתוך העולם שלהם ועבורם, עולם שיש בו רגשות מכל מיני סוגים ובבוגי ווגי הם זוכים למקום, פורקן וביטוי בתנועה.

במסגרת שיתוף הפעולה, יצרו ב"מהותי" סדרה של סרטוני פעילות, המיועדים לילדים בגילאי 3 עד 6.

הסרטונים יעלו החל ממחר (יום ה', 7.10) לעמוד הפייסבוק של "מהותי" ויהיו פתוחים לקהל הרחב.

דרך הסרטונים, יגלו הילדים סביבה תומכת, המעודדת תחושת מסוגלות, ומזמינה את הילדים לעשות את ה"בוגי ווגי" בעצמם, בדרך שלהם. 'מהותי' מזמין את ההורים והילדים לנוע עם הבוגי ווגי, לפגוש יתוש שעוקץ, חייזר שקופץ, וטרול שיצא בריקוד. דרך הסרטונים, הילדים וההורים מקבלים הזדמנות להתנסות ולהשתתף בפעילות גם מהבית, מאיזה מסך ובכל זמן ומקום שיבחרו.

מרכז מהותי מקבוצת אריסון הוא מרכז פעילות חווייתי, העוסק בהתפתחות אישית והיכרות עם העצמי, באמצעות שימוש בכלים ייחודיים, אינטראקטיביים ומהנים.  חזון המרכז הוא העמקת המודעות העצמית וקידום האני הפנימי, באמצעות דרך חיים חיונית, המובילה לשלום פנימי וסביבתי ומדגישה את הייחוד של כל אחד ואחת מאתנו.

"מהותי" הינו חלק מארגון מהות החיים, אשר נוסד בשנת 2001 על-ידי שרי אריסון, כחלק מקבוצת אריסון לתועלת הציבור וללא מטרות רווח.