סוגי צילום אירועים

אם אתם מחפשים צלם אירועים שיתעד את האירוע שלכם, במיוחד כאשר מדובר על צילום אירוע קטן, בטח חשבתם להזמין צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע וגם יפיק לכם מגנטים יפים ומיוחדים במהלך האירוע.

רגע אחד לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת על סוגי צילום אירועים והם כאן לפניכם ויעזרו לכם לקבל הסבר עד כמה חשוב לעשות בחירה נכונה של צלם מגנטים מקצועי ומיומן.

צלם אירועים מתעד אירוע בתמונות

התמונות אינן מבוימות, אלא מגיעות היישר מלב האקשן.
אין עריכה כלל מעורבת בעבודתו של צלם מגנטים במהלך האירוע. מה שאתם רואים הוא מה שאתם מקבלים!
צילום מסוג זה הוא אידיאלי למטרות פרסום וגם מתאים במיוחד לצלמי מגנטים שחייבים להיות חדים וממוקדים בכדי להשיג את התמונות הטובות ביותר.

זוהי הצורה הפופולרית ביותר של צילום אירועים. סוג זה של צילומי חתונה הוא גם מאוד פופולרי, כך שצלם מגנטים פעיל יצטרך לעבוד גם בסגנון זה!

לצלם אירוע עריכה יש בדרך כלל חופש יצירתי כלשהו בזמן הצילום, אך על צלם המגנטים לספק תמונות התואמות את המראה והתחושה של הלקוח/ מגזין/ חברת פרסום שלו.
צורה זו של צילום אירועים כוללת נושאים מבוימים, אך הם עדיין מצולמים בסגנון עיתונאי במטרה להביא אותנטיות לצילום. צילום עריכה מצוין לעיתונות צילום או למטרות עריכת אופנה.

צלם אירועים אמנותיים עובד עם יצירות יצירתיות ואפקטים אמנותיים כדי להבליט את תמונותיו. המטרה של צילום אירועים מסוג זה היא לא שלמות, אלא אטרקטיביות.

סגנון צילום עיתונאי משמש בעת סיקור אירועים לטובת הציבור; צלמים צפויים לספק תמונות המדווחות על אירועים ראויים לחדשות ברצף חשיפות.
הם כוללים רגעים דרמטיים או דינאמיים רבים שנתפסו עם מהירות תריס מהירה וקומפוזיציות בלתי מוגבלות.

"מאייר" צילום הוא צלם אשר בעת צילום אירוע משתמש באלמנטים מהמקום כדי ליצור או לשפר תמונה בעיבוד שלאחר העיבוד. צורת צילום זו קיימת שנים רבות,
אך היא הופכת שוב ויותר פופולרית מאז התפשטות המצלמות הדיגיטליות ותוכנות עריכת תמונות.
הפלט של סגנון זה הוא בדרך כלל
מונטאז 'אמנותי של החלקים הטובים ביותר באירוע כולו.

צילום אירועים יכול להיות גם תיעוד אירוע בוידאו.

מטרתו של סגנון זה היא ללכוד את הרגעים העיקריים של היום,
תוך שמירה על איכות קולנועית כלשהי.
מכיוון שהוא כרוך בפחות עריכה מאשר צילום איור,
צילום וידיאו לאירועים נגיש יותר לצלמי חתונה שהם חדשים בעולם האירועים.

מצד שני, צלם וידאו לאירועים הוא צלם קולנוע שמצלם את הסרטונים שלו
עם הרבה אפקטים קולנועיים שבדרך כלל אינם כלולים בסרטוני חתונה רגילים.

בתוך סוג זה של צילום, ישנם גם תת-ז'אנרים כמו סרטוני
אירוע time-lapse או סרטוני מזל"ט לחתונה.

לפעמים גם מצלמי אירועים אמורים לספק תמונות מלאי משלהם למטרות מסחריות. לכך יכולות להיות משמעויות שונות, החל במתן סט שלם של תמונות ברזולוציה גבוהה לאחר אירוע


וכלה בכמה גלויות עם התמונות הטובות ביותר שהלקוחות מקבלים מכל צלם אירועים בסיום האירוע.
אחד הדברים החשובים הוא שצריכים לדעת ברגע שסוגרים מול צלם אירועים הוא לא רק המחיר, כמות התמונות ועוד כל מיני דברים שמספרים לכם עליהם בתור הדברים שכדאי לדעת לפני האירוע, אלא גם על הדברים שאחרי האירוע והם מתי אתם מקבלים את התמונות שלכם.