חדש בישראל! סיקסטלה, קרם לטיפול, שיקום ולהרגעה של עור מגורה

 

חדש בישראל!

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המומחה בעור של תינוקות, מרחיב את ליין המוצרים ומשיק: 

סיקסטלה, קרם לטיפול, שיקום ולהרגעה של עור מגורה

 

מכיל 91% רכיבים ממקור טבעי וכן רכיב פטנט ייחודי: סוכר אבוקדו, המחזק ומגן על שכבת ההגנה של העור ומעשיר אותו בלחות

לשימוש מגיל לידה*, לגוף ולפנים

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המתמחה בעור של תינוקות ומשווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק את סיקסטלה, קרם להרגעה של עור מגורה ולשיקום העור, לגוף ולפנים של התינוק. הקרם מטפל בגירויים קלים ובאדמומיות קלה בעור ומיועד לשימוש מגיל לידה*. המוצר נבדק דרמטולוגית תחת פיקוח רופאי עור.

רכיב פטנט ייחודי המגן ומעשיר את העור

עור התינוק, המהווה שכבת הגנה חיונית, הוא עדין ורגיש ולכן זקוק, כבר מרגע הלידה, למוצרי טיפוח שיספקו לו לחות יומיומית והגנה לטווח ארוך. הקרם החדש של מוסטלה, מכיל 91% רכיבים ממקור טבעי. הפורמולה מכילה בין היתר, חומצה היאלורונית המסייעת לשיקום יעיל של העור, פנתנול המסייע בהרגעה מיידית ומתמשכת של העור, cooper zinc המטהר את העור וAVOCADO PERSEOSE – (סוכר אבוקדו), שהינו פטנט ייחודי של מוסטלה, המחזק ומגן על שכבת ההגנה של העור ומעשיר אותו בלחות. 

הקרם בעל מרקם קליל ונעים, נספג במהירות, מותיר על העור שכבת הגנה  לא שומנית שאינה דביקה, משקם את העור ומשיב לו את תחושת הרכות והנוחות. הקרם הינו היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, חומרי ריח, פנוקסיאתנול או פתלטים, בעל יעילות מוכחת1 ונבדק דרמטולוגית תחת פיקוח רופאי עור.  סיקסטלה בטוח לשימוש ומתאים לתינוקות ולילדים החל מגיל לידה*. ניתן למריחה באזור הפה, בקפלי העור (צוואר, אוזניים וכד') ובאזור ההחתלה. 

 

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה: "אנו גאים להמשיך להרחיב את מגוון המוצרים האיכותיים של מוסטלה, המתמחים במחקר ופיתוח מוצרי דרמו-קוסמטיקה לתינוקות ומספקים חווית שימוש  לצד יעילות.
כמותג מס' 1 במכירות בבתי מרקחת באירופה בקטגוריית טיפוח העור לתינוקות
2, מחויב המותג לפיתוח מוצרים המעניקים מענה מיטבי לצרכים הייחודיים של עור התינוק מגיל לידה. המוצר החדש, בדומה לכל מוצרי מוסטלה, משלב איכות גבוהה, יעילות מוכחת, רכיב פטנט ייחודי ממקור צמחי, וחוויית טיפוח ייחודית ומפנקת."

מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 שקלים ל- 40 מ"ל. 

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות תינוקות נבחרות ובאתר מוסטלה.

***

המותג מוסטלה, המציע מגוון מוצרי טיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, הוא המותג מס' 1 במכירות בבתי מרקחת באירופה בקטגוריית טיפוח העור לתינוקות2. מוצרי מוסטלה משווקים במעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. מוסטלה הוא מותג הדגל שלLaboratoires Expanscience , חברה צרפתית שנוסדה ב-1950 ומתמחה בתחום הדרמו-קוסמטיקה. מוצרי MUSTELA מפותחים במעבדות החברה בצרפת בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים, ביניהם: דרמטולוגים, מומחים לאלרגיות, רופאי ילדים, רופאי נשים ועוד.

החברה אשר חרטה על דגלה את ערך החדשנות, משקיעה רבות במחקר ופיתוח בתחום העור ורשמה עד כה כ-1018 פטנטים ברחבי העולם. בתהליך הפיתוח ישנה העדפה לשימוש ברכיבים ייחודים ממקור צמחי אשר נבחרו בקפידה. מגוון ממוצרי מוסטלה אינם מכילים פראבנים, פתלטים ופנוקסיאתנול.

למוסטלה מגוון מוצרים חדשניים ובטוחים לשימוש, אשר פותחו במיוחד להגנה ולשמירה על העור העדין של התינוק. בין מגוון מוצרי מוסטלה ניתן למצוא: שמפו קצף למניעת קרקפת יבשה; משחת החתלה המשלבת מניעה, הרגעה וטיפול בתפרחת חיתולים במוצר אחד; ג'ל רחצה לגוף ולשיער בעל פורמולה ייחודית, ללא סבון; קרם גוף לתינוקות וילדים; שמן עיסוי; קרם לחות לפנים; סדרת מוצרים טיפוליים לעור יבש במיוחד; מוצרים להגנה גבוהה מהשמש ועוד.

חדש בישראל! מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המומחה בעור של תינוקות, מרחיב את ליין המוצרים ומשיק:  סיקסטלה, קרם לטיפול, שיקום ולהרגעה של עור מגורה
Packshot Cicastela

מוסטלה הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. 

הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

*מלבד פגים טרם השחרור מבית חולים

 

1 Data on file

2 IQVIA – Pharmatrend Database – Baby Hygiene and Care market in pharmacy – MAT September 2019 – in volume & value-  France, Italy, Spain & Belgium.

חדש בישראל! מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המומחה בעור של תינוקות, מרחיב את ליין המוצרים ומשיק:  סיקסטלה, קרם לטיפול, שיקום ולהרגעה של עור מגורה

Packshot Cicastela