הבתולות – ספר חדש למחבר רב-המכר העולמי המטופלת השקטה מאת אלכס מיכאלידס

הבתולות

אלכס מיכאלידס עושה זאת שוב. ספרו החדש של מחבר רב-המכר העולמי המטופלת השקטה הוא מותחן כובש המשלב רצח, פסיכולוגיה ומיתולוגיה יוונית.

קולג' סנט כריסטופר, קיימברידג', הוא עולם סגור עבור רובנו. בשביל מריאנה אנדרוס – מטפלת קבוצתית המתמודדת עם אבל פרטי משלה – זהו המקום שבו פגשה את בעלה המנוח. בשביל אחייניתה זואי, זוהי זירת הרצח של חברתה הטובה ביותר. 

מריאנה נחפזת לקיימברידג' לתמוך בזואי ונקלעת לחקירת הרצח. היא מתוודעת לדבר קיומה של אגודה אפופת סודות העוברת טלטלה עזה עקב מות סטודנטית החברה בה. מאחורי היופי האנגלי האידילי מפעפעים קנאה וזעם שמקורם בקבוצת סטודנטיות הידועה רק בכינוי "הבתולות" ומצויה תחת השפעתו המאיימת של הפרופסור המסתורי אדוארד פוסקה.

פוסקה נראה כמי שיודע יותר מכל אחד אחר על מעשה הרצח – ועל הקרבן. הוא גם ייהפך לחשוד המרכזי בחקירתה של מריאנה – אובססיה שתגבה ממנה את היקר לה מכול.

הבתולות הוא סיפור של אהבה ושל אבל – של מה שמעצב אותנו ושל מה שגורם לנו להרוג.

אלכס מיכאלידס נולד ב־1977 בקפריסין לאב יווני ולאם אנגלייה. הוא למד ספרות אנגלית באוניברסיטת קיימברידג' ולתואר שני בכתיבת תסריטים במכון האמריקאי לקולנוע בלוס אנג'לס. מיכאלידס כתב את התסריט של השטן שאת מכירה והשתתף בכתיבת התסריט של האנגלים באים (2018). המטופלת השקטה (פן הוצאה לאור/ידיעות ספרים, 2019) היה לרב־מכר עולמי ותורגם ל־ 50 שפות.

מחיר הספר: 98 שקלים

ספר חדש