חובה בכל תיק בקיץ ובחופשות – ערכת ה"תיקצ'יק" של ד"ר קיי

 

בית מרקחת נייד מתמציות מרפא

ערכת ה"תיקצ'יק" של ד"ר קיי

מותג ד"ר קיי, הנו מותג מוביל בקרב אימהות וילדים, המציע מגוון סדרות של מוצרים המבוססים על תמציות צמחים. המותג משיק מידי שנה תמציות מרכיבים טבעיים לכל שלבי החיים אשר פותחו בשיטת הכנה דינמית וייחודית, המאפשרת לשמור על איכויות הגבוהות של הצמח,  במטרה להביא לריפוי עצמי. (מינימום צמח, מקסימום תועלת)

החברה מלווה נשים החל משלב ההיריון, הלידה, ההנקה והתפתחות התינוק ועד שלבים מתקדמים במחזור החיים שלנו כבני אדם. מוצרי ד"ר קיי מבוססים על תמציות המועשרות בצמחים עדינים, ומיוצרים במפעל העומד בכל תקני האיכות על מנת להבטיח את טיב המוצרים ואיכותם. החברה הוקמה מתוך אמונה בדרך חיים טבעית ומתוך רצון לאפשר לכל המאמין בדרך זו, פתרון טבעי זמין ונוח לשימוש עצמי. 

סיפורה של חברת ד"ר קיי התחיל כבר לפני 50 שנה, ממשפחה עם שורשים עמוקים בתורת צמחי המרפא המסורתית. נוסדה על ידי אופליה כנס, נטורופתית והומאופתית מוסמכת עם ניסיון של למעלה מ- 50 שנה של למידה, חקירה וטיפול ברחבי העולם ובתה, ממשיכת דרכה, לינוי הופמן, גם היא חיה ונושמת את עולם צמחי המרפא , הומאופתית מוסמכת, דולה ומדריכת הנקה, המכשירה נשות מקצוע מתחום ההיריון והלידה לשילוב תמציות בתהליכי הלידה.

מעבדות ד"ר קיי עובדות עם תמציות צמחים רבות ומגוונת, ביניהן: קמומיל, סמבוק שחור, נטופית, לחך, פרחי הזעפרן, עלי אבפטוריון, זרעי אניס, שומר, זרעי קימל, תמציות רימונים, שן הארי ועוד.

לד"ר קיי ישנם תכשירים רבים ומגוונים המיועדים לקטנים וגדולים כאחד ומחלקת הייעוץ וההדרכה יכולה להבין איתכם יחד איזו תמצית מתאימה לכם. כל מוצרי החברה מגיעים ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים, כשרים בהשגחת בד"ץ מהדרין, הרב רובין,  כמוצרי פרווה המבוססים על נוסחאות ייחודיות ומיוצרות במעבדה בשיטת ההכנה הדינמית והם מיוצרים במפעל העומד בכל הוראות משרד הבריאות.

במיוחד עבור חודשי הקיץ והחגים שבהם אנחנו אוהבים לטייל בטבע, לנפוש בארץ ובחו"ל, פיתחו ב

פריט חובה לקיץ של דר קיי - צילום סטודיו דר קיי

מעבדות ד"ר קיי ערכה שחובה לקחת בתיק לכל מקום בחודשים הקיץ – ערכת ה"תיקצ'יק".

מדובר בערכה  המבוססת על תמציות מרפא מהטבע וכוללת 5 בקבוקונים בגודל 10 מ"ל באריזה מיוחדת, שיוצרה במיוחד במהדורה מוגבלת ונמצאה בעלת השפעה חיובית במקרים של עקיצות יתושים, כוויות שמש או כוויות מדוזה, כאבי בטן, אחרי חבלות ונפילות של ילדים, תחושת אי נוחות והרגשה לא טובה באופן כללי. 

ערכת ה"תיקצ'יק" של ד"ר קיי כוללת את הפיקצ'יק המבוסס על צמח הפלטנגו (לחך) , אאוצ'יק המבוססת על צמחי לוונדר, קמומיל ופלטנגו, הטונציק  שמבוסס על צמח האבגר, כוויצ'יק שמבוסס על תרכובת סרפד, קלנדולה ופלטנגו והויטלציק המבוסס על אכיניציאה, קמומיל ושום. 

תכולת המוצר- מארז תיקצ'יק עם 5 בקבוקונים במחיר 225 ₪ (מהדורה מוגבלת)

לברור וייעוץ :            

 077-3310210  או בטלפון www.drk.co.il