פעילות בחול המועד סוכות לכל המשפחה בחינם!2021

שם האירוע– פסטיבל הצגות ביער הרפתקאות

מתי:  ההצגות.יתקיימו 21 לספטמבר עד ה- 26 מ 10:15-11:00 ו 11:45-12:30
איפה: קניון רננים מי מה מו-  יער ההרפתקאות מוסיף לשלל האטרקציות המוצעות מגוון הצגות שיאפשרו להורים ולילדים לחוות זמן איכות ומעשירים את החוויה ביער. יער ההרפתקאות טומן בחובו שלל חוויות לילדים: מסלול נינג'ה אבירים, דייג צפרדעים, מראה מדברת היישר מאגדת שלגיה. מדובר בבממלכה אלטרנטיבית עם פעיליות המותאמות לבנות ולבנים ומתחמים מעולמות הפיות, מסעות הפיראטים ועוד. כל זאת, תוך שילוב בין מתחמי חשיבה למתחמי קוארדינציה ופעילות פיזית.
כמה: 59 שח כולל הכניסה ליער הרפתקאות
לינק לאתר- https://www.hayaar.co.il/

שם האירוע- קרנבל ג'ונגל בשער הצפון

מתי: 22-23 לספטמבר, 11:00-14:00, 16:00-19:00
איפה: קניון שער הצפון דרך חיפה 30, קרית אתא
מי מה מו -בקרנבל יוצעו שישה מתחמים: דינו פארק ובו ירכבו הילדים על הדינוזאור טי רקס המתנועע שקם לחיים. לאחר הרכיבה יוכלו הילדים להעשיר את הידע ולהפוך לארכיאולוגים צעירים במתחמי המאובנים בהם יחשפו מאובני דינוזאורים מן האדמה. האקשן יגיע לשיאו בפארק החבלים בו יקשרו הילדים לרתמה בטיחותית ויעברו מסלול רצוף אתגרים: גשרים, טיפוס, היאחזות וקפיצה בין המכשולים השונים. במתחם המתנפחים יחכו לבאי הקרנבל 5 מתנפחי ענק אינטראקטיביים בניהם קליעה למטרה, קליעה לסל, מסלול נינג'ה ,לבסוף יקבלו המבקרים מזכרת מן היום המיוחד במתחם הצילום בו יצטלמו המשפחות על רקע פארק היורה ויקבלו תמונה מודפסת.

לצד אלו יעברו בין המתחמים רקדניות המגיעות הישר מהקרנבל בברזיל, פרפרי ענק מסתובבים ומאפרות על גלגלים שתאפרנה את הקטנטנים ויכניסו את כולם לאווירת קרנבל ססגונית.

כמה: כניסה חופשית
לינק לאתר-  www.shaar-hatsafon.co.il.

שם האירוע- חוגגים יצירה בסוכה מהכנת סוכה מיניאטורית ועד לוכד חלומות

– מתי:ימים ושעות חוה"מ סוכות בין ה22-23 בשעות 12:00-18:00איפה: קניון שבעת הכוכבים הרצליה
מי מה מו -בקניון תוקם סוכה וסביבה סדנאות יצירה ייחודיות  לכל המשפחה  ליומיים של סדנאות החל מסוכה  המפעילות את הדמיון בפעילות יצירת סוכה מיניאטורית, קליעת לוכד חלומות ועיצוב תיק חגיגי

איפה: קניון שבעת הכוכבים הרצליה

כמה: כניסה חופשית

https://7star.co.il/khbe לינק לאתר-

שם האירוע- קרקס נייד לילדים והופעות חיות של שלום חנוך ובניה ברבי למבוגרים

מתיהקרקס הנייד יתקיים בין התאריכים 22-23.9 בין השעות 15:30-19:00

לוז הופעות הפסטיווקאלי ה-5:

חמישי 23.9 בניה ברבי ואנסמבל כלי ההקשה הבינלאומי "טרמולו" בשעה 21:00

מוצ"ש 25.9 יהורם גאון בליווי להקת הגבעטרון בשעה 21:30

ראשון 26.9 שלום חנוך בקונצרט רוק חגיגי בשעה 21:00

איפה: פסטיווקאלי-אמפידשא ברחבת הדשא בקניון עיר ימים.

קרקס נייד -קניון עיר ימים

מי מה מובחול המועד סוכות הילדים יכלו להנות מקרקס נייד עם פעלולי אקרובולנס, להטוטנים, נגנים, הולכי קביים עמדות צילום ואטרקציות נוספות בכניסה חופשית.  

המבוגרים יוכלו להנות מהופעות חיות של טובי אמני ישראל שיערכו תחת כיפת השמיים במסגרת פסטיבל ה"פסטיווקאלי" שיערך השנה זאת השנה החמישית בשיתוף היכל התרבות נתניה. בהופעה הפותחת של הפסטיבל ישיר הזמר בניה ברבי לצד אנסמבל כלי ההקשה הבינלאומי "טרמולו" (חמישי, 23 לספטמבר). במוצ"ש (25 לספטמבר) יתארח יהורם גאון בליווי להקת הגבעטרון עם מיטב הלהיטים. הפסטיבל ייחתם בראשון עם קונצרט רוק חגיגי של שלום חנוך ולהיטיו מכל הזמנים.

כמה: פסטיווקאלי –רכישת כרטיסים באמצעות אתרי האינטרנט של היכל התרבות ועיריית נתניה

קרקסנייד-כניסהחופשית
לינק לאתרwww.iryamim-mall.co.il