קולקציית בגדי הזומבה נחתה בישראל! 

מריו גוטיירז הביא את הזומבה לארץ והפך אותה לטרנד לוהט – הכשיר מעל אלף מדריכים, הקים מרכז לימוד, ועכשיו הוא משיק קולקציית בגדי זומבה ומזמין את כולם לרקוד ולשמוח במקסימום סטייל!


הזומבה תורמת לכושר ולעיצוב הגוף היא משמחת את הנפש ועושה פלאים למצב הרוח בדיוק כמו משמעות השם בסלנג הקולומביאני – לזוז מהר ובכיף!

וכמו כל מסיבה צריך גם להתלבש בהתאם ולכבוד 20 שנה לזומבה, השיקו קולקציה מיוחדת המאופיינת בצבעוניות חזקה, כיתובים גדולים וצבעוניים, טייצים בגזרות גבוהות ומחטבות וטופים מותאמים לפעילות ספורטיבית. בגדי נשים וגברים החל ממידתxs  ועד xl.

הקולקציה מיוצרת בקולומביה ופרו ומיובאת לארץ בבלעדיות ע"י מריו גוטיירז, הפרזנטור של זומבה בישראל . כמהלך יוצא דופן מריו עושה שימוש במדריכות הזומבה המקצועיות שלו כפרזנטוריות של המותג ביחד איתו.

 

לדברי מריו גוטיירז : "במהלך תהליך השקת המותג הבנתי שאין מתאימות יותר מאשר מדריכות הזומבה שלי כפרזנטוריות של המותג אופנה. זומבה היא אורך חיים שמביא איתו שמחה וצבעוניות ואופנת הזומבה היא חלק בלתי נפרד מכך"

טווח מחירים לגופיות וטופים : 140-180 ₪ 

טייצים ומכנסיים : 200-220 ₪ 


ניתן להשיג בחנות הזומבה און ליין:
www.zumbamario.com

אודות מריו גוטיירז 

מריו גוטיירז נולד בצ'ילה והתחיל להזיז את הגוף באופן מעורר השתאות עוד לפני שהתחיל ללכת. כבר בגיל 8 החל להתאמן לבד באומנויות לחימה כשהוא מחקה דמויות בטלוויזיה. מהר מאוד הבחינו בכישרון יוצא הדופן והוא התחיל ללמוד בצורה מסודרת והתמחה ב KEMPO KARATE, ובגיל 18 אף זכה במקום הראשון במספר תחרויות עולמיות.

בגיל 18 הצטרף ללהקת המחול והפולקלור הרשמית של צ'ילה BAFOCHI רק בגלל שחיפשו בנים גבוהים וכל מה שהוא רצה זה להמשיך לרקוד. מהר מאוד הוא החליף את החליפה הלבנה והחגורה השחורה בבגדי ריקוד, והחל ללמוד מגוון רחב של סגנונות ריקוד: בלט קלאסי, ריקודי פולקלור מרחבי יבשת דרום אמריקה וריקודים לטיניים. 

בשנת 2004 נחת בישראל ומיד השתלב בתחום – עבד כמורה לריקודים לטיניים ומדריך קיקבוקס ואירובי לטיני. לאחר התלבטות רבה הוא החליט להצטרף למחזור הראשון של קורס הזומבה בישראל ומאז הוא לא מפסיק לכבוש פסגות בתחום –

הוא נבחר להיות הפרזנטור הרשמי (ZES( של ישראל בארגון הזומבה הבינלאומי, מנהל את זומבה ישראל –  מרכז האירועים, ההכשרות וההדרכות של כל מדריכי הזומבה בישראל, מייבא בבלעדיות קולקציית בגדי זומבה, הקים את סטודיו "מרכז הזומבה בישראל" ברחובות והוא היחיד שמוסמך להעביר קורסים והשתלמויות בישראל. 

הריקוד הוא גם זה שהוביל אותו לעינת אשתו, הם נפגשו לראשונה בפסטיבל פולקלור בינלאומי בעיירה קטנה באנגליה כשעינת הגיעה עם משלחת ריקודים מישראל ומריו הגיע עם להקת המחול הרשמית של צ'ילה. ברגע שאשתו קלטה אותו, היא גייסה את כל החוצפה הישראלית וגרמה לכך שהוא יעשה את הצעד הראשון ויזמין אותה לרקוד. מאותו ריקוד זוגי הם לא באמת נפרדו, הם שמרו על קשר טוב כחצי שנה עד שמריו סיים את סיבוב ההופעות ועד שעינת חסכה מספיק כסף כדי לארוז הכל ולנסוע אחרי הלב שלה לקצה השני של העולם. 

לאחר שבעצב רב נאלץ לסגור את המרכז בשל הקורונה ולעבור לאונליין, הוא משיק עכשיו מחדש את פעילות זומבה ישראל, מזמין את כולם לחזור ולהתחבר לריקוד מחדש וטוען בתוקף שיותר משהזומבה תורמת לכושר ולעיצוב הגוף היא משמחת את הנפש ועושה פלאים למצב הרוח בדיוק כמו משמעות השם בסלנג הקולומביאני – לזוז מהר ובכיף!

לינק לאתר – https://zumbamario.com/