קייטנת קיץ דיגיטלית להורים – בחינם!

קייטנה לילדים בחינם ובלי חשש מבידודים!

קהילת "לגדול יחד" של ערוץ הופ! ו"בדרך לגן" גאים להשיק 

קהילת "לגדול יחד" של ערוץ הופ! ו"בדרך לגן"  חברה לאתר האי קומרס לפירות וירקות שוקיט ולפלטפורמת heyexpert  ומשיקים מיזם ייחודי לילדים ולהורים – הקייטנה הדיגיטלית החינמית הראשונה בארץ, 

קייטנה לילדים בחינם ובלי חשש מבידודים!

ילדים עד גיל 7, מוזמנים בשבועיים האחרונים של אוגוסט, בדיוק בזמן בו אין מסגרות, להשתתף בפעילויות הקייטנה. תכני הקייטנה נכתבו ע"י קהילת לגדול יחד המתמחה בתכנים איכותיים לגילאים אלו. התכנים מתחשבים גם בהורים וגם בילדים וישלבו מגוון רחב של פעילויות המעודדות זמן איכות הורים וילדים ופעילויות לילדים בלבד שיאפשרו להורים זמן לקפה בשקט.

להורים ישלחו בכל יום רעיונות למתכונים קלילים ובריאים בשילוב פירות וירקות לבישול עם הילדים שנכתבו בידי מתכונאית של שוקיט- המתכונים יכללו לינק מהיר לרכישה זריזה של כל המצרכים למתכון במחיר מיוחד לקייטנה באתר של שוקיט, בנוסף פעילויות משותפות, יצירה, טבע, והפעלות של מיטב המפעילים לילדים.

כך למשל מציעה הקייטנה שעות סיפור בזום עם רונה ספורטה וטליה פרל,  מפגשי זום בנושא שתילת ירקות ופירות, מתכונים מקוריים לארוחות ערב שכיף להכין יחד, פעילויות שניתן לעשות לבד והמלצות צפייה איכותיות של ערוץ הופ! שמותאמות לתכני הקייטנה ולילדים בגיל הרך.

ובנוסף בהרשמה לקייטנה ובמהלכה יזכו המצטרפים לקבל מתנות, פרסים ופעילויות קהילתיות מתנת שוקיט.

כל התכנים משודרים דרך פלטפורמת heyexpert שדרכה יקיימו זומים מיוחדים עם מפעילים לילדים.

ניתן להירשם לקייטנה דרך הלינק הבא: https://bit.ly/3yqhs5I