עריית תל אביב-יפו יתקיימו ברחבת סוזן דלל תערוכת ווידאו ומדיה העוסקות בגוף, תנועה וכוריאוגרפיה

"נעים בין מסכים" | "Framing Movements"

במסגרת אירועי "אוהבים אמנות. עושים אמנות." של עריית תל אביב-יפו יתקיימו ברחבת סוזן דלל

  • תערוכת ווידאו ומדיה העוסקות בגוף, תנועה וכוריאוגרפיה

  • מופעי "מחול בחוץ"  ללא תשלום

יום חמישי ה- 14 לאוקטובר – שבת 16 לאוקטובר 2021

במהלך שלושה ימים, בין התאריכים 16-14 באוקטובר, יתקיים במרכז סוזן דלל אירוע "נעים בין מסכים" | "Framing Movements" במסגרת "אוהבים אמנות. עושים אמנות."

 

במרכז סוזן דלל יתקיימו שני אירועים מרכזיים:

 

תערוכת וידאו ומדיה בסוזן דלל – "נעים בין מסכים" | "Framing Movements"

מרכז סוזן דלל פותח את שעריו ומציג תערוכה של עבודות וידאו ומדיה העוסקות בגוף, תנועה וכוריאוגרפיה. מעבודות וידאו דאנס שצמחו מתוך עולם המחול עד עבודות וידאו שצמחו בשדות אחרים ומציעות פרספקטיבות נוספות על מושג הכוריאוגרפיה. שנים עשר אמניות ואמנים, מקומיים ובינלאומיים, הוזמנו להציג את עבודותיהם על מסכים הנפרשים ברחבי המרכז ומזמינים את הצופות והצופים לנוע בינם ולהיחשף לתנועות הנמשכות מצד אל צד, מעלה ומטה, פנימה והחוצה.

 

בין העבודות שיוצגו:
״בחוץ״ של הכוריאוגרפית ענבל פינטו והסופר אתגר קרת, הסרט ״TAXI״ של הבימאית-כוריאוגרפית סילה רולסון-הול,  Gallop Apace"״ של הכוריאוגרפים בובי ג׳יין סמית׳ ואור שרייבר בסצנה מרומאו ויוליה מאת שייקספיר, "Untitled (the ghost of modernity)" של האמן הארגנטינאי מיגל אנחל ריוס, standing still"" של האמן הגרמני יונאס ברינקר, מעמקי הבאר, בוקעים הצלילים של אמנית הסאונד זואי פולנסקי ועוד. אוצרי התערוכה: תמיר אטינג ובן לבנה ויצמן.
הצופים/ות מזומנים/ות להסתובב בין העבודות של אמניות ואמנים מקומיים ובינלאומיים אשר יוצגו בחלל סטודיו "אורה" ורחבת מרכז סוזן דלל, באזור הפרדס והבאר.

התערוכה מוצגת במהלך חמישי-שבת בשעות האירוע

 

"מחול בחוץ" בסוזן דלל

במסגרת האירוע במרכז סוזן דלל, יתקיימו מופעי "מחול בחוץ", תוכנית מקצועית של מרכז סוזן דלל למחול במרחב הציבורי לכל המשפחה. במסגרת התוכנית הרקדנים מופיעים במרחב הציבורי בלוקיישנים שונים בתל אביב ומחוצה לה. התוכנית מהווה לרקדנים הצעירים מסגרת נוספת, רגע לפני יציאתם לעולם המקצועי ומקנה להם כלים נוספים אשר יאפשרו להם לשכלל את עצמם כרקדנים ולהעצים ולהעשיר את ניסיונם מול קהל רחב ומגוון.
הרקדנים יופיעו באוויר הפתוח עם עבודות  מאת נועה צוק, לוטם רגב, אורלי פורטל ועבודות סולו של תמיר גולן וללאל פיליורה, ממשתתפי תכנית 123 – במה ליוצרים צעירים.

ההופעות מתאימות לקהל הרחב, למבוגרים ולילדים ויתקיימו ברחבה המרכזית של מרכז סוזן דלל בתל אביב.

לו"ז הופעות:

14/10 יום חמישי: 18:00, 21:30

15/10 יום שישי: 12:00, 13:15

16/10 יום שבת: 16:00, 18:00, 20:00

במסגרת אירועי "אוהבים אמנות. עושים אמנות." של עריית תל אביב-יפו יתקיימו ברחבת סוזן דלל תערוכת ווידאו ומדיה העוסקות בגוף, תנועה וכוריאוגרפיה

 

נעמי פרלוב, המנהלת האמנותית של סוזן דלל: "אנו שמחים לקחת חלק בפרויקט חגיגי ונרחב זה, בו העיר לובשת אמנות. הפרויקט הייחודי משתלב עם התפיסה האמנותית שלנו המנגישה מחול מודרני לקהל הרחב, חושפת ונותנת במה נוספת ל

כישרונות הצעירים לצד היוצרים הוותיקים ופורצת את גבולות הקהל הנאמן שלנו."

תערוכת וידאו ומדיה ומופעי מחול בחוץ יתקיימו ברחבה הציבורית של סוזן דלל, רח' יחיאלי 5, ת"א
הכניסה חופשית