רפרטואר ההצגות החדש של "תיאטרון לילדים ולנוער באר שבע"

רפרטואר ההצגות החדש של "תיאטרון לילדים ולנוער באר שבע" נחשף באירוע השקה חגיגי באולם אניס בתל אביב יפו

תיאטרון לילדים ולנוער באר שבע השיק השבוע (11 באוגוסט) באולם אניס בתל אביב יפו שתי הצגות חדשות בסימן "עושים כבוד לספרות הישראלית". ההצגות שהושקו מבוססות על  שני ספרי ילדים האהובים: "כלב, חתול ואיש" ו"רק צרות". האירוע, שהתקיים תחת הנחיות התו הירוק, כלל שלל בכירים מעולם התיאטרון, החינוך והתרבות, עם קאסט מוביל של שחקנים. מנכ"לית התיאטרון מור אזולאי: "זהו יום חג לעולם התרבות שמוכיח כמה הקהל צמא לצאת מהבית"

יום חג בעולם התרבות!

תחת הנחיות התו הירוק והקפדה על עטיית מסכות, נחשף השבוע באולם אניס בתל אביב יפו, רפרטואר ההצגות של תיאטרון לילדים ולנוער באר שבע עם השקתן החגיגית של שתי ההצגות: "כלב, חתולה ואיש" מחזה מוזיקלי על פי סיפרו של יוסי אבולעפיה, מאת יהונתן שוורצברג ואורלי ישועה ובבימויה של עמית זרקא וההצגה "רק צרות" מחזה מקורי על פי סיפרו של עוזי בן כנען ז"ל, מאת יהונתן שוורצברג ובבימויו של תום שוורצברג. באירוע שהתקיים באולם אניס בתל אביב יפו נכחו כמה מבכירי עולם התרבות והחינוך, נציגי הרשויות המקומיות, מנהלי מתנ"סים וכמובן צוות הנהלת התיאטרון: מנכ"לית התיאטרון, מור אזולאי, המפיקה הראשית אנה בחן ומנהלת המכירות, ליאורה הורוביץ.

קאסט השחקנים בהצגות מתהדר בכמה מהשמות הגדולים בעולם התיאטרון, כך למשל בהצגה "כלב, חתולה ואיש" משחקים שחף ברגר, מיקה נדל, עמית וינברג ובהצגה "רק צרות" משחקים דניאל סבג (כוכב הסדרה "זגורי אימפריה"), מעין אור / עמית סידי (כוכבת הסדרה "זיגי") ויוסי ירום.

ההצגות עלו זו אחר זו לבמה, בסימן "עושים כבוד לספרות הישראלית" והן רק שתי הצגות מתוך מבחר הצגות מופלאות שיעלו על במות התיאטרון בחול המועד סוכות עם "פסטיבל ההצגות לילדים ולנוער" ה-3 במרכז הצעירים באר שבע.  בפסטיבל יעלו לצד ההצגות החדשות גם הצגות ומופעים נוספים כגון: ההצגה "אל הירח ובחזרה", הפקת מקור נוספת של התיאטרון אשר נחלה הצלחה בשנים האחרונות, ההצגה "אלה חוקרת הים" והשנה, לראשונה בפסטיבל מאז הקמת התיאטרון לילדים ולנוער, תעלה הפקת מקור של התיאטרון, "טיול לכוכב הגבינה" בשפה הערבית. לצד ההצגות יתקיימו בפסטיבל גם הפעלות לכל המשפחה וסדנאות יצירה ללא תשלום.

מנכ"לית התיאטרון, מור אזולאי, ברכה את השחקנים ואמרה: "עבודה אינטנסיבית של חודשים ארוכים התנקזה ליום מרגש מאוד בעולם התרבות כאשר שתי הצגות משובחות וחדשות נחשפו אל מול קהל איכותי שהצביע ברגליים ומילא את האולמות מפה לפה. התגובות של הילדים ובעיקר השקט באולם של הילדים שצופים בשקיקה בהצגה מוכיחים כמה הקהל מתגעגע לקסם של התיאטרון וכמה הוא צמא לצאת מהבית ומהמסכים.  כולי תקווה שנפגוש את הקהל ונחווה שוב את הקסם של התיאטרון ממש בקרוב, בחול המועד סוכות בפסטיבל ההצגות לילדים ולנוער שלנו".