תיאטרון קליפה גאה להציג: כאן-גרים

על היחסים ביני לבין האחר הצגת ילדים חכמה ומצחיקה לכל המשפחה
יוצרת: שי פרסיל

15.1.22 שבת 11:00

29.1.22 שבת 11:00

12.2.22 שבת 11:00

תיאטרון קליפה, הרב קוק 37, כרם התימנים, תל אביב

הצגות הילדים עתירות השבחים "מה קורה עם שבתאי" ו"השיר של לולה" רצות בהצלחה מרובה בתיאטרון קליפה. לאחר כשמונה שנות ציפיה של הקהל, התיאטרון, שחוגג השנה חצי יובל , שמח להציג  את  "כאן-גרים", הצגת ילדים חדשה לגילאי 3 ומעלה, מאת שי פרסיל-  יוצרת רב תחומית בתיאטרון בובות, תנועה ופרפורמנס, המחברת בעבודותיה בין גוף וחומר.

כאן-גרים – הצגה חכמה ומצחיקה עם מעט מילים, המשלבת חומרים וחפצים יחד עם אלמנטים מעולם המחול והאקרובטיקה שיחד הופכים את הבמה למגרש משחקים ייחודי ומרתק עבור ילדים ומבוגרים כאחד.

ההצגה עוסקת בקשר בין האני לאחר, בין ה"ביחד" ל"לחוד", ומעוררת דמיון וחשיבה מופשטת. באמצעות חומרים רכים שמשנים צורה אנו לומדים על המרחב הגמיש שבו אנו חיים ואותו אנו חולקים אחד עם השני.

"העבודה עוסקת בפירוק והרכבה״, אומרת יוצרת ההצגה, שי פרסיל ומוסיפה:  ״דרך מבנים פיזיים ניתן לומר משהו גם על מבנים חברתיים, על הארעיות שהיא חלק בלתי נפרד מהקיום. הצורך להגדיר מי אני, מה המקום שלי ובמה אני שונה מהאחר ,יחד עם הצורך להיות חלק מקבוצה, לשתף ולחלוק".  שי מספרת שאת ההשראה שאבה מתוך הרגל שהיה לה בילדותה- להיכנס לתוך קופסה- "מבנה שמגדיר את ה"בפנים" וה"בחוץ", ויכול להפריד אותי לרגע מן העולם ולשמש מקום מוגן ומנחם. מקום שנותן לי גבולות ברורים ובתוכם גם החופש ". 

כאן – גרים

אצלנו, בכוכב הזה ולא אחר, ישנם יצורים שנקראים כאן-גרים.

ולא רק הם, גם השכנים שלהם, שם-גרים.

וכשכאן-גר פוגש שמ-גר אז נוצר דבר מוזר,

הרי כל כאן-גר יכול לומר : אבל אני הייתי קודם! זה שלי! רק לי מותר!

והשמ-גר: אותו דבר…

ואיך יסתדרו בסופו של דבר?

 

יצירה ובימוי: שי פרסיל

שחקנים יוצרים: הודי בן עמי, תומיליו מינץ, שי פרסיל

ליווי אומנותי, תפאורה ותלבושות: עידית הרמן

מוזיקה: גיל לביא

תאורה: רפאל האוגס

 

לגילאי 3 ומעלה וכל המשפחה

משך המופע: 45 דק'

הכניסה: 60 ₪

איפה: תיאטרון קליפה, הרב קוק 37, כרם התימנים, תל אביב

הרשמה ומקומות מראש באתר: bit.ly/kangarim

מספר המקומות מוגבל

פרטים בטלפון: 03-6399090, 03-6879219

תיאטרון קליפה שחוגג 25 שנים, תרם רבות להתפתחות התיאטרון החזותי בישראל ונחשב למוביל בתחום. יצירות הקבוצה מוצגות בתיאטראות ובפסטיבלים בינלאומיים רבים. במהלך שנות קיומה יצרה קליפה עשרות מופעים ושיתפה פעולה עם גורמי תרבות מרכזיים בארץ ובעולם.