איך לבחור בשמים לנשים לקראת החג?

כיצד לבחור את הבושם שלך

מפתה להפליא, בושם מגלם את מי שאנחנו ומגביר את הביטחון שלנו על בסיס יומי. בושם, שהוא צעד מפתח בכל שגרת טיפוח, הוא כיום חלק מהותי מחיי היומיום שלנו. איך את יכולה לבחור בושם שמציג את האישיות שלך ומכניס קפיץ לצעד שלך? המשיכו לקרוא כדי לקבל את העצות שלנו למציאת הבושם המושלם.

בושם שאי אפשר להיפרד ממנו

יותר מסתם בושם, בושם הוא חתימה אמיתית של חוש הריח. בושם מהפנט צריך להצהיר ולהתעכב בעקבותיך. בושם הוא מאוד אישי: הוא חייב לשקף ולחשוף מי אתה, מהפעם הראשונה שאתה מריח אותו. כדי לבחור את הבושם הנכון, הוא צריך להיות מותאם לאישיות שלך, לגיל שלך ואפילו למצב הרוח שלך. האם אתה קצת המום מכל האפשרויות השונות? עקבו אחר המדריך שלנו כדי לגלות כיצד לבחור את הבושם האולטימטיבי שמסובב ראשים!

הביעו את האישיות שלכם

דבר אחד בטוח: הבושם שלך צריך לשקף את האישיות שלך ולהשאיר אותך מרגיש בטוח להפליא. כדי לעזור לך לקבל החלטה, בואו נסתכל מקרוב על משפחות חוש הריח השונות. שש הקטגוריות הללו מבטאות את האופי שלך ואת מצב הרוח שלך. זה תלוי בך לבחור מה אתה רוצה לחשוף על עצמך:

– Hesperide: שם נרדף לרעננות וקלילות, ניחוחות הדרים ממשפחה זו מושלמים לאישיות דינמית, מעוררת השראה ועליזה.
– פרחוני: איריס, יסמין, שושנת העמק – מושלם לאנשים מלאי חיבה ושמחה.
– Chypre: ברגמוט, ורד, פצ'ולי – ניחוחות מגרים אך אלגנטיים אלה אידיאליים לבעלי אישיות חזקה ואותנטית.
– אוריינטלי: מושק, תבלינים, וניל – ניחוחות מושתקים אלה חושפים אישיות מפתה, חידתית וחושנית!
– ארומטי: לבנדר, רוזמרין, מרווה – ניחוחות אלה מושלמים לאנשים מוחצנים ואנרגטיים.
– וודי: פצ'ולי, ארז, אלגום – תווים אלה חושפים רוח הרפתקנית ונועזת.

ניחוח לכל גיל

כיצד תוכלו לבחור את בשמים לנשים המתאים לגילכם? אמנם אין כללים קבועים בכל הנוגע לבושם, אבל נראה שהניחוחות מתאימים את עצמם ללובש אותם. מגיל שלוש, ניחוחות לילדים כוללים ניחוחות דיסקרטיים ותווים מנחמים הכוללים יערת דבש ופריחת תפוז. עד גיל עשרים, האישיות שלך מפותחת במלואה. טבעי לפנות לריחות פרחוניים ואביביים כדי לבטא את הפרדוקס שבין גיל ההתבגרות חסר הדאגות לבין הנשיות המתעוררת ללא הרף. כשאתה נכנס לשנות השלושים שלך, הכל עניין של פיתוי. הבושם שלך חייב לחשוף חושניות אינטנסיבית, תוך יצירת תחושה של מסתורין ואלגנטיות. בשנות הארבעים לחייך, הגיע הזמן להעריך מחדש את הדברים ולהטיל ספק בסטטוס קוו. כל שינוי בניחוח חייב להדהד רצון לשינוי באורח החיים. יש הרבה מה לקחת בחשבון! האם עדיין יש לך תחושה ילדותית של תמימות או שאתה יותר פאם פאטאל? תנו לאף שלכם להנחות אתכם!

בושם לגברים או לנשים?

מה שאנחנו עומדים לומר הולך לזעזע אתכם, אבל אנחנו חייבים לכם לומר את האמת. כאשר בושם יוצר בושם, הוא לא נועד להיות גברי או נשי. למרות שלבשמים אין מגדר, שיווק עוזר ליצור את הקונספט של ניחוחות זכריים ונשיים. מדוע נראה כי בשמים מסוימים מתאימים יותר לנשים או מיועדים לשימוש רק על ידי גברים? פשוט כי כמה הערות מבטאות צד נשי יותר או גברי. כיצד כדאי לבחור בושם לגברים? תווי עור, טבק ופצ'ולי מושכים יותר גברים בעוד שטרות פרחוניים ומושתקים ימשכו נשים המחפשות ניחוח נשי להפליא. עם זאת, תווי עור יכולים ליצור תחושה מקצועית ומתוחכמת עבור נשים, בעוד שתווים פרחוניים כמו יסמין מספקים ניחוח רומנטי שאי אפשר לעמוד בפניו לגברים. לא מעוניינים בניחוחות האלה? למה לא לבחור בושם יוניסקס? עם הניחוחות המעורבים שלהם, הם מתאימים לגברים ולנשים כאחד: כולם מנצחים!

בחירת הבושם הנכון על סמך מזל הכוכבים שלכם והאישיות שלכם

מזל הכוכבים שלכם הוא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון כשאתם מחפשים את הניחוח האידיאלי. על פני הדברים, אסטרולוגיה לא נראית כשיקול מובן מאליו כשאתם מחפשים בושם, אבל היא מספקת מידע רב על ההעדפות שלכם ועל האישיות שלכם. איך אתה יכול לבחור בושם על סמך סימן הכוכבים שלך? זה לא יכול להיות קל יותר!