טיפים לבחירת מארז ליולדת

מה לחפש במתנה לאמהות בפעם הראשונה?

כשמחפשים מתנה להריון לאמא בפעם הראשונה כדאי לזכור כמה דברים:

השימושיות: אתה אף פעם לא יכול לטעות עם מתנה מעשית. כל דבר שהופך את החיים עם תינוק קל יותר יהיה מוערך מאוד על ידי אמהות בפעם הראשונה, למרות שהם אולי לא יודעים מה לעשות עם המתנה שלך לפני התינוק מגיע. למרות שהמתנה לא חייבת להיות לתינוק. מתנות שיכולות לעזור להפוך את חייה ללא מתח הן תמיד רעיון טוב.

טיפוח עצמי ופינוק: אם אתה רוצה לה את הגברת המיוחדת בחייך מתנה שהיא יכולה להשתמש בה לעצמה, תחשוב על הקווים של טיפוח עצמי. אמהות (אפילו מצפות) נוטות לחשוב על עצמן אחרונות. אתה יכול לעזור לה להרגיש שוב אנושית יותר על ידי מתן קרמים מפנקים ורכים ויפים שגורמים לה להרגיש רגועה ויפה.

מתוק וסנטימנטלי: אמהות בהריון תמיד יאהבו את המתנות המתוקות והסנטימנטליות שהיא תציג בחדר הילדים או תשמור לשנים הבאות, אז אל תזלזלו בהן!

מתנות לטיפוח עצמי לאמהות

אז איזה מוצרים צריך שיהיו במארז ליולדת?

חמאת בטן טובה: בטן בהריון היא בטן גדלה, ובטן גדלה היא בטן מגרדת. הכספים שלה כנראה מתמקדים כרגע בעיקר במוצרי תינוקות, כך שחמאת בטן איכותית שהיא יכולה להשתמש בה בעצמה היא המתנה המושלמת.

ההמלצה המובילה שלנו היא חמאת פיפטה בטן. החיסרון היחיד הוא הצינור הוא די קטן. אם אתה מרגיש נדיב במיוחד, אולי תרצה להשיג לה כמה כאלה!

כרית הריון: אמהות בהריון מתקשות לעתים קרובות לישון וכריות מיטה רגילות פשוט לא עושות לה את העבודה כדי להרגיש בנוח. כרית הריון מספקת תמיכה נוספת בכל המקומות הנכונים.

מלחי אמבט: הריון יכול להשאיר את הגוף שלך כואב וכואב, במיוחד אם אתה על הרגליים הרבה. השרייה יפה של כפות הרגליים בכמה מלחי אפסום יכולה להיות מרגיעה למדי.

חגורת לידה: נשיאת תינוק היא יפה, אבל היא יכולה גם לגרום לכאבי גב חזקים. חגורת יולדות יכולה לעזור להקל על חלק מאותם כאבים קלים אם הם מגיעים מהמשקל והלחץ הנוספים.

גרבי דחיסה: האם הזכרנו שהריון יוצר כמה שינויים משמעותיים בגוף האישה? קרסוליים נפוחים ודליות אינם זרים להריון וגרבי דחיסה אלה יכולים לסייע במחזור הדם ויכולים להפחית נפיחות בכפות הרגליים וברגליים.

צמיד להקלה על בחילות: בחילות בוקר הן לא תמיד רק עניין של שליש ראשון ואמא בהריון תודה לך על כך שהענקת לה במתנה צמיד בחילות בוקר.

בקבוק מים: שמירה על הידרציה היא פריצת הריון שהיא לא יכולה לוותר עליה. בקבוק מים נחמד שהיא תוכל למלא יעזור לה לשמור על צריכת המים שלה, זו מתנה מתוקה מאוד אך שימושית שהיא תאהב.

נעלי בית: עם כל אי הנוחות של ההריון, רגליים עייפות הן בעיה שאף אישה לא אוהבת לקבל. עם רגליים כואבות ובטן שהיא לא יכולה לראות בעבר, נעלי בית נוחות יהפכו לחברה הכי טובה שלה.